شرایط فروش امسیگ

 

  1. اطلاعات عمومی، محدوده

شرایط عمومی فروش ما برای تمامی مشتریان ( یا کسانی که بعدا به عنوان مشتری ما اضافه می شوند ) یکسان است. برای برقرار شدن ارتباط بین ما و مشتریان لازم است این شرایط از طرف مشتریان به صورت مکتوب و رسمی پذیرفته شود. مشتریان ما اشخاص حقیقی و یا شرکت ها هستند. تحویل اجناس و خدمات کاملا تحت شرایط فروش ما صورت میگیرد و نقض هر کدام از شرایط منجر به رد شدن ارتباط با مشتری مذکور می شود.

قسمت های اضافه شده به این بند های عمومی باید مبنی بر همین قوانین باشد و آنها را نقض نکند و همچنین قرارداد کتبی برای ما بسیار ضروری است.

  1. نتیجه قرارداد

ما پیشنهادات خود را از طریق کاتالوگ ها و یا از طریق اسناد فنی (مثل طرح ها ، نقشه ها ، ارزیابی ها ، محاسبات و ...) به مشتریان خود عرضه می کنیم. مشتریان زمانی که از پیشنهادات ما راضی بودند می توانند اقدام به خرید و یا اقدام به استفاده از خدمات ارائه شده کنند.

هنگامی که مشتری فرم درخواست خرید را پر می کند ، یک قرارداد بدون بازگشت را قبول کرده است و ما به مدت حداکثر 2 هفته بعد از آن خدمت و یا محصولی که مشتری خواسته در اختیارش قرار می دهیم.

  1. قیمت و شرایط پرداخت

تا زمانی که سفارش تایید نهایی نشده است ، تمام قیمت ها بر اساس پذیرش کل واحدهای حمل و نقل ، واحد فروش و مالیات بر ارزش افزوده قانونی محاسبه می شود.

به طور کلی پرداخت ها با صدور فاکتور صورت می گیرد. زمانی که مشتری تایید نهایی را انجام می دهد فاکتور صادر می شود و تا زمان مشخصی مهلت پرداخت دارد. در صورتی که مشتری در مدت تعیین شده موفق به تسویه نشود ، قیمت خرید با نرخ 9 درصد بالاتر از نرخ مربوطه افزایش می یابد. ما هر زمان حق داریم در صورت پرداخت صورتحساب در مدت تعیین شده در خواست پرداخت بیشتر کنیم.

برای فروش و یا تحویل کالا در هر جایی به غیر از محل کار مشتری باید هزینه حمل و نقل و تمام بیمه های مربوط به آن را پرداخت کند. هزینه حمل و نقل و مالیات و ... سایر هزینه ها باید توسط مشتری پرداخت شود.

بسته بندی در هر هزینه ای انجام می شود.

  1. زمان تحویل و تحویل دیرهنگام

زمان تحویل به صورت توافقی تعیین می شود ولی در صورت تعیین نشدن زمان تحویل حداکثر 3 هفته بعد از تایید نهایی سفارش است.

در صورتی که در زمان تحویل کالا تاخیر ایجاد شود ما آن کالا را در اولویت برای سرویس دهی قرار می دهیم و در صورتی که از عهده ما خارج باشد ( مثلا تاخیر در سرویس حمل و نقل باشد ) و به مهلت مقرر شده در قرارداد نرسد ، ما متعهد به قرارداد میمانیم و خسارت مشتری پرداخت خواهد شد.

تحویل کالاهای ما به صورت قانونی انجام می شود و در صورت وقوع تاخیر میزان خسارت پرداختی به مشتری به ازای هر هفته کامل تاخیر ، 5 درصد از قیمت خالص کالا می باشد.

  1. تحویل، تصویب ریسک، پذیرش، پیش فرض پذیرش

تحویل کالا از بسته بندی کالا در انبار شروع و تا رسیدن محصول به مکانی که خریدار تعیین کرده است ، ادامه می یابد. اگر خریدار مسیر تحویل و نوع حمل و نقل آن را مشخص کرده باشد بر طبق خواسته وی اینکار صورت می گیرد و هزینه اش را خریدار پرداخت می نماید ولی در صورتی که در این مورد توافقی صورت نگرفته باشد تعیین نوع حمل و نقل و مسیر آن بر عهده ما می باشد و هزینه ارسال کالا نیز با خریدار است.

در صورت انتقال کالا به مکان دیگری به غیر از مکانی که توافق شده ، مسئولیت خرابی کالا در اثر این انتقال و یا تاخیر در رسیدن آن بر عهده ما نیست و مسئولیت آن بر عهده خریدار و شرکت حمل و نقل مذکور می باشد.

در صورت مشاهده هرگونه نقصی در کالا مشتری می تواند آن را تحویل نگیرد.

اگر تاخیری در روند تحویل کالا توسط مشتری صورت گیرد مانند عدم پذیرش کالا بدون دلیل موجه و واقعی و یا عدم همکاری وی ، ما می توانیم درخواست خسارت از مشتری به دلیل هزینه های اضافی به وجود آمده داشته باشیم.

  1. گارانتی

مشتری پس از تحویل کالا به مدت 2 هفته زمان دارد که اگر نقصی در کالا مشاهده می کند آن را به ما اطلاع دهد و کالا تعویض می یابد. ما مسئول نواقصی که در این مدت به ما اطلاع داده نمی شود ، نیستیم.

بعد از آن تا دو سال در صورت خرابی دستگاه می توانید به ما در جهت رفع آنها مراجعه کنید. البته نواقصی که در اثر استفاده نامناسب مشتری باشد مانند اتصال به برق ولتاژ بالا و یا شکستگی بر اثر وارد شدن ضربه شامل ضمانتنامه نمی شود و مشتری ملزم به پرداخت وجه جهت تعمیر کالای مذکور می باشد.

در زمان تحویل اگر نقص جزئی مشاهده گردد توسط اپراتوری که کالا را تحویل می دهد برطرف می شود و اگر نیاز به تعمیر اساسی تری داشت به شرکت بازگردانده می شود.

  1. مسئولیت های دیگر

در صورت بروز غفلت و خطایی از طرف ما ، مسئولیت آن را برعهده می گیریم.

در صورت وارد کردن خسارت به خریدار مانند آسیب دیدگی از جانب دستگاه مسئولیت آن با ماست.

در صورت نقض هر یک از بند های قرارداد از جانب ما ، مسئولیت آن را برعهده می گیریم و خسارت ناشی از آن را به مشتری پرداخت می کنیم.

  1. رزرو عنوان

عنوان مالکیت کالاهای فروخته شده کاملا متعلق به ما میباید. و استفاده از این عناوین غیرمجاز است.

در صورت مشاهده هرگونه استفاده از عناوین ما ، مشتری می تواند مراتب را به ما اطلاع دهد.

در صورت پرداخت نکردن وجه از طرف مشتری در زمان مقرر شده ما حق این را داریم که درخواست برگرداندن کالا را بدهیم.

  1. انتخاب قانون و محل قضائیه

تمام روابط حقوقی تحت قانون جمهوری فدرال آلمان قرار دارد. کنوانسیون سازمان ملل متحد برای قراردادهای فروش بین المللی کالا اعمال نمی شود . تا آنجا که مشتری یک بازرگان ثبت شده یا یک شرکت حقوقی تحت قانون عمومی است، جایگاه صلاحیت قانونی محل کار وی می باشد؛ با این وجود، ما حق داریم که در محل اقامت خود نیز در صورت لزوم علیه مشتری اقدام قانونی کنیم.

 

 

 


Compare 0