راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا

راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا
در این مقاله راهکاری برای مقابله با آلودگی هوا و آسیب های ناشی از آن به شما توضیح می دهیم.

دستگاه تصفیه هوا چیست؟

آلاینده ها و ذرات معلقی که در هوا وجود دارد باعث آلودگی هوای کلان شهرها به‌خصوص تهران شده است. ساکنین این شهرها خصوصا در فصل سرما و در زمان هایی که آلودگی هوا بیش از پیش می شود، نیاز دارند تا اقداماتی را برای سلامتی خود انجام دهند.
آلاینده هایی که در آلودگی هوا نقش دارند از جمله ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون، گاز دی اکسید کربن و غیره می باشد که باعث افزایش بیماری های ریوی می شوند.

بهترین گزینه برای حذف این آلاینده ها استفاده از دستگاه تصفیه هوا می باشد.

دستگاه تصفیه هوا دارای چند فیلتر است که قادر به حذف آلاینده ها، بوی بد، ویروس ها، باکتری ها، گازهایی همچون دی اکسی کربن و به طور کلی ذرات معلق تا 0.1 میکرون می باشد.

دستگاه تصفیه هوا به شما کمک میکند تا حدود زیادی ابتلا به حساسیت های فصلی، بیماری های قلب و عروق و مشکلات تنفسی را کاهش دهد. عملکرد دستگاه تصفیه هوای خانگی به گونه ای است که برای تصفیه هوای معینی از فضا طراحی و ساخته شده است. با توجه به حجم آلودگی هوا به‌خصوص در شهرهای بزرگ خرید دستگاه تصفیه هوا دیگر یک کالای لوکس نیست، بلکه یک نیاز ضروری برای سلامت خود و عزیزانمان است.

آلودگی هوا و تصفیه هوا

چرا باید دستگاه تصفیه هوا بخریم؟

حذف گرد و غبار و ذرات آلرژی زا

این ذرات گاهی اوقات به چشم دیده نمی شوند، اما دستگاه تصفیه هوا آن ها را به طور کامل پاکسازی می کند.

آلاینده ها

حذف دودها و آلاینده ها

استفاده از دستگاه بخور کمک به حذف ذرات گرد و غبار می کند.

بوهای نامطبوع

کاهش بوی غذا و سیگار

حذف انواع بو اعم از بوی غذا، سیگار و فاضلاب

تصفیه هوا و خواب بهتر

کمک به خواب بهتر و کاهش استرس

آلاینده های موجود در هوا موجب اختلال در خواب می گردد، تصفیه هوا با جذب این ذرات، کمک به کاهش استرس و خواب بهتر می گردد.

حذف مواد شیمیایی

حذف مواد و گازهای شیمیایی

کمک به حذف مواد شیمیایی و گازهای مضر در هوای تنفسی

حذف ویروس ها و میکروب ها

از بین بردن ویروس ها و میکروب ها

با حذف ویروس ها و میکروب ها به بهبود سیستم ایمنی بدن منجر می گردد.


پیشنهاد امسیگ: خرید دستگاه بخور سرد و گرم اورجینال


مزایای دستگاه تصفیه هوا

  • هوای محیط را از هرگونه آلودگی و ذرات معلق پاک می کند.
  • بوهای نامطبوع در محیط های بسته از جمله بوی غذا، سیگار و بوهای نامطبوع را از بین می برد.
  • عوامل تاثیر گذار بر روی آسم، آلرژی و حملات تنفسی را از بین می برد.
  • باعث آرامش روحی و کاهش استرس می شود.
  • آلودگی های محیطی و میکروب ها را از بین می برد.
  • باعث از بین رفتن گرد و غبار و پاک شدن هوا می شود.
  • کاهش ذرات آزبست موجود در هوا

اگر به دنبال زندگی سالم هستید، استفاده از تصفیه هوا در موارد زیر الزامی است:

  • زندگی در فضای بسته یا آپارتمان
  • زندگی با کودک و یا سالمند در خانه
  • داشتن آسم و یا آلرژی
  • زندگی در نزدیکی اتوبان ها و یا کارخانجات صنعتی
  • داشتن سیستم ایمنی پایین


معرفی محصولات امسیگ: خرید دستگاه بخور صورت با بهترین قیمت
 

نحوه انتخاب و خرید دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا به گونه ای طراحی و تولید شده که با استفاده از چندین فیلتر، انواع آلاینده های موجود در هوای تنفسی شما، انواع گازهای سمی، باکتری ها و ویروسها و انواع بو و ذرات کوچک تر از 0.3 میکرون را جذب و حذف کند و هوایی سالم و تمیز را برای شما و عزیزانتان ایجاد می کند.

پاکسازی هوای شهر کار آسانی نمی باشد ولی می توان هوای داخلی منزل یا محیط کار خود را با خرید دستگاه تصفیه هوا تمیز نمود. استفاده از تصفیه هوا فقط مناسبِ افراد دارای مشکلات تنفسی و ریوی نیست، بلکه برای افراد سالم جهت بالا رفتن سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از بیماری ها بسیار موثر است.

دستگاه تصفیه هوا امسیگ مدل PF220 و PF420 با استفاده از آخرین تکنولوژی برای تصفیه هوا می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده در منزل یا محیط کاری شما باشد. دستگاه تصفیه هوا امسیگ دارای سنسور پیشرفته تشخیص آلودگی هوا می باشد و به صورت خودکار شروع به کار می کند و هوای محیط را تصفیه می کند.

اگر به فکر داشتن خوابی راحت هستید، پیشنهاد میکنیم از بالش طبی امسیگ استفاده کنید.

تصفیه هوا امسیگ مدل PF420

خرید دستگاه تصفیه هوا امسیگ مدل PF420

  • فضای مناسب پوشش تصفیه هوا 70 تا 140 متر مربع
  • قدرت انتشار 5 میلیون یون منفی
  • دارای سنسور زمان تعویض فیلتر
  • دارای سنسور سنجش آلودگی هوا و شروع خودکار تصفیه
  • دارای 7 فیلتر / چند مرحله

تصفیه هوا امسیگ مدل PF220

خرید دستگاه تصفیه هوا امسیگ مدل PF220

  • فضای مناسب پوشش تصفیه هوا 40 تا 80 متر مربع
  • قدرت انتشار 5 میلیون یون منفی
  • دارای سنسور زمان تعویض فیلتر
  • دارای سنجش آلودگی هوا و شروع خودکار تصفیه
  • دارای 5 فیلتر / چند مرحله

CADR نرخ تحویل هوای پاک

میزان تحویل هوای پاک یا همان CADR نمایش عددی از چگونگی اثربخشی تصفیه کننده هوا بر روی مواد حساسیت زا از جمله گرد و غبار، گرده ها و دود سیگار و ... می باشد. هرچقدر CADR بالاتر باشد دستگاه تصفیه هوا بهتر است، زیرا CADR میزان هوای تصفیه شده توسط دستگاه تصفیه هوا را نمایش می دهد.


بهترین انتخاب برای خرید تشک برقی، تشک های آلمانی امسیگ.


فیلتر دستگاه تصفیه هوا چیست؟

تعداد فیلترها و نوع آن ها اهمیت زیادی دارد، علاوه بر این استفاده از چند فیلتر به‌طور همزمان می تواند نتیجه بهتری در تصفیه آلودگی هوا داشته باشد.

انواع فیلتراسیون دستگاه تصفیه هوا

  • پیش فیلتر
  • فیلتر هپا
  • فیلتر کربن فعال
  • فیلترUV
  • فیلتر ژنراتور آنیون منفی


پیشنهاد امسیگ: خرید فشارسنجی دیجیتالی
 

عملکرد فیلترهای تصفیه هوا

پیش فیلتر: یکی از بخش های مهم دستگاه تصفیه هوا می باشد، زیرا به افزایش طول عمر فیلتر HEPA کمک زیادی می کند. پیش فیلتر جذب ذرات بزرگ مانند کرک، مو و گرد و غبار مناسب می باشد.

فیلتر هپا: هپا یکی از مهم ترین مرحله فیلتراسیون دستگاه های تصفیه هوای خانگی است. فیلتر هپا را می توان به عنوان یکی از قسمت های مهم دستگاه تصفیه برشمرد و عنوان قلب دستگاه تصفیه هوا معرفی کرد. این فیلتر قادر به حذف ذرات تا 0.3 میکرون را دارد.

 

فیلتر کربن فعال: فیلتر کربن فعال برای حذف دود و بوی نامطبوع می باشد. در واقع می توان گفت این فیلتر تنها راه حل جذب و رفع دود و بو می باشد. این فیلتر توانایی حذف 3000 نوع ترکیب های مضر گازی را دارد و موجب برگشت دوباره آلاینده ها به هوا نمی شود. علاوه بر این انواع بوها و آلاینده ها مانند بوی سیگار و مواد شیمیایی و اسپری ها را جذب می کند. اما با این تفاوت که این نوع فیلتر گرد و غبار را جذب نمی کند.

البته قرار گیری این فیلتر در کنار پیش فیلتر و هپا در فیلتراسیون اصلی این مشکل را حل می کند.

فیلتر ضدعفونی کننده دستگاه تصفیه هوا

فیلتر کربن اکتیو یا ضدعفونی کننده برای حذف عوامل شیمیایی مضر و بوی نامطبوع مانند سیگار و انواع گازهای سمی مانند دی اکسید سولفور، دی اکسید کربن، منو اکسید کربن و غیره است.

جنس این فیلتر از مواد گیاهی است و با دقت بالا قادر به حذف آلاینده های میکروبیولوژی، باکتری ها، ویروس ها، عوامل آلرژی زا مانند گرده گیاهان، قارچ و کپک می باشد.

در واقع می توان گفت قادر به حذف 98 درصد ذرات معلق می باشد. دقت این فیلتر 0.1 میکرون است و ذرات معلق بزرگتر نمی توانند از آن عبور کنند. این فیلتر در حدود 17000 ساعت قابلیت کارکرد دارد که چیزی حدود 2 سال می باشد.

فیلتر ژنراتور یون منفی: بیشتر آلاینده ها و مواد آلرژی زا که در هوا دارای بار مثبت هستند. این یون دارای بار منفی است که باعث جاذبه بین آلاینده های معلق در هوا می شود و این عمل باعث بالا رفتن وزن آلاینده ها و قرارگرفتن آن ها بر روی زمین می شود.

تو این روزا که شرایط زندگی سخت شده و اوضاع کسب و کار خوب نیست، امسیگ شرایطی فراهم کرده که با شرکت در کمپین ما مبلغی از خرید شما برای حمایت از کسب و کارهای خانگی صرف می شود. ما اعتقاد داریم که برای حفظ سلامتی هموطنامون و بهبود کیفیت زندگیِ امروز و فردایشان باید تلاش کنیم.

حمایت از کسب و کارهای خانگی

توی این کمپین، امسیگ از یک سری کسب و کارهای خانگی، خرید کرده و این محصولات را در کالای خریداری شده شما به عنوان هدیه قرار می دهیم.

فیلتر هفت گانه دستگاه تصفیه هوا

فیلتر هفت گانه شامل : پیش فیلتر , فیلتر هپا , فیلتر کربن فعال , فیلتر فرمال دیهاید , کاتالیست , یون منفی , لامپ UV استفاده تکنولوژی برتر پلاسما با یون های مثبت و منفی برای تصفیه هوا به بهترین نحو ممکن استفاده از تکنولوژی نانو سیلور سنسور هوشمند بررسی کیفیت هوای محیط پوشش دهی 60 متر مربع ( تا 140 متر مربع ) آنــیون ژنراتور تولید یـــون مــنفی بیش از 5 مــیلیون تصـــفیه هوا با دقـت 99.9% با کارایی CADR : 190 کنترل دستی و تنظیم زمان عملکرد تنظیم سرعت عملکرد Sleep فیلتر های با کارایی بالا از بین برنده انواع ذرات ریز , دود , بوی حیوانات خانگی , گرد و غبار ویروس , فرمالدئید , بخار آمونیاک , باکتری ها و بوی نا مطبوع

محصولات مرتبط
مجله سلامتی

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید