بهترین دستگاه بخور سرد و گرم

بهترین دستگاه بخور سرد و گرم
بهترین دستگاه بخور سرد و گرم بازار کدام است؟ برای خرید بهترین مدل دستگاه بخور در این مقاله امسیگ، ما به شما محبوبترین مدل های دستگاه رطوبت ساز را معرفی کرده ایم.

ویژگی های بهترین دستگاه بخور

دستگاه های بخور دارای انواع مختلفی هستند که می توانید بر حسب نیاز و هدفی که از مصرف آن ها دارید یک گزینه را انتخاب کنید. برند های مختلفی نسبت به تولید این دسته از محصولات ( یعنی انواع دستگاه بخور) اقدامات مختلفی انجام داده اند. در این بخش می خواهیم به یکسری ویژگی هایی اشاره کنیم که یک دستگاه بخور خوب را از سایر انواع آن متمایز کند و به سوال بهترین دستگاه بخور چیست؟ پاسخ گوییم.

از مهم ترین ویژگی هایی که برای بهترین دستگاه بخور سرد و گرم می توانیم به آن اشاره کنیم موارد زیر هستند:

توان تولید بخار به شکل استاندارد از دهانه ورودی دستگاه بخور از ابتدایی ترین امکاناتی است که بهترین مارک دستگاه بخور سرد باید داشته باشد.

  • مخزن آب استاندارد

بهترین مدل دستگاه بخور سرد و گرم دارای مخزن استاندارد می باشد، زیرا دهانه مناسب برای پر کردن آب از مسائلی است که باید هنگام خرید به آن توجه داشته باشید.

  • محفظه نشکن

بهترین دستگاه بخور خارجی دارای محفظه نشکن است. زیرا برای حفظ کیفیت آن به مدت طولانی می تواند تا حد زیادی خیال شما راحت کند که هنگام سقوط دستگاه از دست تان هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد.

  • تنظیمات ساده و بدون پیچیدگی

بهترین دستگاه بخور امسیگ دارای تنظیمات ساده برای بهبود کاربری کسانی که دستگاه های مختلف را خریداری می کنند. به دلیل این که افراد مختلف در طیف سنی متفاوتی مصرف کننده این دستگاه ها هستند نیاز است که بتوانند با انواع دستگاه ها به راحتی کار کنند.

  • برخورداری از امکان تنظیم بخار

باید تنظیمات بخار دستگاه بخور به درستی و دقیق قابل انجام باشد تا هر فرد بر حسب نیازی که دارد و بر اساس محیط کاربری دستگاه دارد بتواند در هر محیطی از آن بهره مند شود.

  • برخورداری از ولوم تنظیم بخار یا گزینه دیجیتالی

دستگاه نیاز است که دارای ولوم هایی باشد که بتوانیم به راحتی تنظیمات آن را انجام دهیم.

  • تایمردار بودن

برخورداری از گزینه تایمر که بتوانید مدت زمان مشخصی آن را تنظیم کرده و از خدمات آن بهره مند شوید ویژگی یک دستگاه خوب بخور است.

  • مواد اولیه با کیفیت

برخورداری از بهترین متریال اولیه در تولید این دستگاه ها باعث می شود که کارایی و کیفیت بالایی داشته و نتایج قابل توجهی برای کاربران داشته باشد.

  • بی صدا بودن دستگاه

بی صدا بودن دستگاه نیز از ویژگی های مهم است زیرا اهمیت دارد که در شب هنگام بتوانید استراحت کاملی داشته باشید.

  • طراحی مناسب دستگاه

طراحی مناسب دستگاه نیز کمک می کند که دکمه های دستگاه در جایگاه خوبی قرار گیرد به علاوه این که ابعاد و شکل استاندارد به سهولت کاربری آن کمک می کند. در واقع طراحی مناسب کمک می کند ظاهر دستگاه علاوه بر این که مدل شکیل دارد فضای زیادی را نیز اشغال ننماید.

  • کم مصرف بودن

برخورداری از توان مصرفی برق پایین برای جلوگیری از هر گونه افزایش برق مصرفی و افزایش هزینه های مربوط به خانوار و سازمان ها از دیگر ویژگی های مهم یک دستگاه بخور مناسب و با کیفیت است.

  • ایمن بودن دستگاه

ایمن بودن دستگاه و عدم خطر برای سلامت افراد، مخصوصاً کودکان از ضروریات یک دستگاه برقی و الکترونیکی است. درنتیجه نیاز است که تمامی طراحی ها و بدنه دستگاه به شکلی باشد که خطر اتصالی برق و غیره در آن به کمترین میزان ممکن برسد.


انواع بالشت طبی مموری فوم برای داشتن خوابی راحت


بهترین دستگاه های بخور سرد

در این بخش می خواهیم که بخشی از این دستگاه های بخور سرد از برند امسیگ که در دسته محصولات با کیفیت قرار می گیرند را به شما معرفی کنیم.

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US408

این دستگاه دارای مخزن 5 لیتری بوده و مصرف برق بسیار پایینی دارد. از این رو می توانید به راحتی از آن استفاده کرده و مدت زمان مورد نیاز از مزایای آن بهره مند شوید. این دستگاه دارای مواد اولیه با کیفیت و در دو رنگ آبی و طوسی موجود و قابل خرید است.

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US416

صفحه کنترل لمسی این دستگاه به شما اجازه می دهد که بتوانید بهترین تنظیمات را در کوتاه ترین زمان داشته باشید. از سوی دیگر نیز پر شدن مخزن نیز از بالا بدون جداسازی مخزن نیز از دیگر ویژگی های مثبت و قابل توجه این دستگاه است.

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US418

از قابل توجه ترین ویژگی های این دستگاه برخورداری از ریموت و امکان کنترل از راه دور می باشد. در نتیجه به راحتی می توانید در کوتاه ترین زمان تنظیمات مورد نظر را روی دستگاه اعمال کنید. سنجش رطوبت، دمای محیط و نمایشگر دیجیتال از دیگر امکانات این دستگاه می باشند.

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US442

روی ولوم این دستگاه چراغی وجود دارد که به شما کمک می کند تا در هنگام تنظیمات بهترین روند را پیش بروید.

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US444

این دستگاه نیز دارای سه سنسور سنجش رطوبت، دمای محیط و نیز حسگر کمبود آب و قطع فوری دارد.

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US468

این دستگاه نیز جزء بخور های سردی است که می توانید با استفاده از نمایشگر دیجیتال آن به راحتی تنظیمات را مشاهده کرده و در صورت نیاز آن ها را تغییر دهید. صفحه کنترل آن نیز لمسی بوده و دکمه ای روی آن تدارک دیده نشده است. این محصول در دو رنگ سیاه و سفید تولید شده و بین این دو رنگ امکان انتخاب دارید. از سوی دیگر مواد اولیه آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار است و مدت زمان طولانی می توانید از آن بهره مند شوید. گارانتی محصول نیز می تواند خیال شما را راحت کند تا در هنگام بروز مشکل از گارانتی آن استفاده کنید.


بهترین مدل های دستگاه فشارسنج عقربه ای آلمانی از برند امسیگ


بهترین مدل های دستگاه بخور گرم

دستگاه بخور سرد و گرم مدل 494 US است که جزء محصولات خوب و با کیفیت این برند می باشد. مخزنی که برای آن تدارک دیده شده است 6 لیتری بوده و از سیستم اولتراسونیک و تبخیر یعنی همان المنت حرارتی برخوردار است. برای این دستگاه سنسور کمبود آب نیز در  نظر گرفته شده تا در هنگام کاهش آب دستگاه به صورت اتومات غیر فعال شود. این دستگاه دارای 15 پد ضد رسوب و 2 پد معطر می باشد.

خاتمه

در مقاله ای که گذشت تلاش کردیم تعدادی از بهترین محصولات برند امسیگ را به شما معرفی کنیم و بسیاری از ویژگی هایی که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید را نام ببریم. در صورت نیاز با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های تکمیلی به شما ارائه شود.

محصولات مرتبط
مجله سلامتی

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید