دستگاه بخور اولتراسونیک چگونه کار می کند؟

دستگاه بخور اولتراسونیک چگونه کار می کند؟
رطوبت مهم تر از چیزی است که شما فکر می کنید.

با نگهداشتن رطوبت محیط خود در یک سطح مشخص، از مشکلاتی مانند خشکی پوست، گلو و سرفه در امان خواهید بود. در هر شرایط محیطی همه نیازمند به مرطوب کردن هوای اطراف خود هستند و برای این کار به یک دستگاه بخور نیاز است. استفاده از بخور به طور کلی سلامتی خانواده شما را حفظ می کند و از طرفی مصرف انرژی شما را نیز کاهش می دهد زیرا می توانید دمای ترموستات را کاهش دهید در حالی که دمای محیط همچنان با همان دما باقی بماند. دستگاه بخور به حفاظت از سطوح چوبی، مبلمان، کفپوش ها و وسایل زینتی کمک می کند.

دستگاه های بخور به دو دسته تقسیم می شوند: بخور گرم و بخور سرد یک تقسیم بندی دیگر این است که بخور ها به دو دسته تقسیم میشوند: بخورهای تبخیری و اولتراسونیک انتخاب بین این دو نوع بخور با توجه به سلیقه شخصی است اما بخور های اولتراسونیک مزایایی دارند که برای مصارف خانگی مناسب ترند.


بخور های اولتراسونیک چگونه کار می کنند؟

بخور های تبخیری هوا را تنها از طریق یک فن و فیلتر خارج می کنند. از طرف دیگر بخور های اولتراسونیک یک صفحه فلزی کوچک دارند که با ارسال فرکانس اولتراسونیک متناوب، آب را به قطرات ریز تبدیل می کند و آنها را همراه با بخار در هوا پخش می کند.


مزایای بخور اولتراسونیک

چندین دلیل برای مناسب بودن بخورهای اولتراسونیک برای خانه وجود دارد. بخور های اولتراسونیک به دلیل این که از فن استفاده نمی کنند بسیار کم صدا هستند. بخور های اولتراسونیک به تعمیر و نگهداری کمتری در مقایسه با مدل های دیگر نیاز دارند. مهم ترین مزیت این نوع بخور ها مصرف برق پایین آنهاست. این بخورها به دلیل این که از گرما استفاده نمی کنند، مصرف برق پایین تری دارند. بخور های اولتراسونیک به راحتی قابل حمل هستند. به سرعت روشن و خاموش می شوند. زیرا نیاز نیست المنت آنها گرم شود و ذرات بخار را با نوسان ایجاد می کنند. با توجه به اندازه کوچکی که دارند بخار قابل توجهی ایجاد می کنند. در نتیجه بخورهای اولتراسونیک گزینه ایده عالی برای مرطوب کردن هوای اطراف هستند.

پیشنهاد امسیگ: خرید دستگاه بخور صورت

محصولات مرتبط
مجله سلامتی

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید