خدمات

پرسش‌های متداول

سوالات رایج که کاربران با آن‌ها مواجه می‌شوند را در این صفحه می‌توانید مطالعه کنید. شما می‌توانید اطلاعات مورد نظرتان را در زمینه‌های مختلف در این صفحه بدست آورید.

اطلاعات بیشتر


نمایندگی وسیع

جهت اطلاع از نمایندگان شرکت رهروان ایساتیس گستر در استان های مختلف با ما با ایمیل در ارتباط باشید.

ارسال ایمیل


گارانتی طلایی

ارائه گارانتی دو ساله طلایی و 10 سال خدمات پس از فروش از مزیت هایی است که شرکت رهروان به مشتریان خود ارائه می دهد.

بیشتر بدانید


مشاوره و آموزش

در راستای ارائه بهتر به شما دوستان بخش پشتیبانی شرکت، جوابگوی سوالات شما عزیزان می‌باشد، سوالات خود را از ما بپرسید. با ما در تماس باشید.

تماس با شرکت


یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.

نماد اعتماد الکترونیک امسیگ