تشک مواج و کاربرد پمپ باد در آن

تشک مواج و کاربرد پمپ باد در آن
افرادی هستند که به دلیل شرایط خاصی که دارند مجبور هستند به صورت موقت یا دائم در مکان ثابتی ساکن باشند.

 لذا برای این افراد باید تشک مناسبی انتخاب گردد تا از ایجاد مشکلات برایشان جلوگیری گردد.

تشک مواج

انتخاب تشک مواج بسیار مهم است زیرا در جلوگیری از ایجاد زخم بستر نقش به سزایی دارد. اغلب تشک های مواج در سایزهای یک نفره هستند، همچنین قابلیت استفاده از آن ها هم بر روی زمین و هم روی تختخواب وجود دارد. مزایای تشک مواج از مزایای استفاده از تشک مواج برطرف کردن و کنترل مشکل زخم بستر است. زخم بستر بر اثر ایجاد فشار مداوم بر روی نقاط خاصی از بدن ایجاد می گردد. مانند: ناحیه ی کمر، پشت بیمار و ...

در هنگام خرید تشک مواج به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

تشک مواج باید به گونه ای باشد که: موجب توزیع فشار گردد تا از ایجاد زخم جلوگیری کند. در حین استفاده هوای کمتری را از دست دهد. مجهز به سیستم فشار باشد تا موجب چرخش هوا درون تشک گردد. پمپ باد و کاربرد آن در تشک مواج از طریق پمپ باد به راحتی می توانید مقدار هوای مورد نیاز خود را وارد تشک کرده تا بتوانید از آن استفاده نمایید. همچنین در مواردی که بیمارتان مجبور است برای مدت زمان طولانی بر روی تشک باشد، علاوه بر جابجایی فرد بر روی تشک، با کم و زیاد شدن مقدار هوای درون تشک نیز به صورت خودکار، از ایجاد و یا پیشرفت زخم بستر جلوگیری می گردد.


پیشنهاد امسیگ: مشاهده محصولات تشک برقی گرمایی


چه کسانی باید از تشک مواج استفاده نمایند؟

افرادی که مشکل حرکتی، نخاعی، فلج مغزی، آلزایمر، تحلیل عضلات، آسیب مغزی و ... دارند باید از تشک مواج استفاده نمایند. کودکان، زنان باردار و همچنین افراد پیر و سالمند نیازی به استفاده از این تشک ها ندارند. طریقه ی استفاده از تشک مواج تشک مواج باید به طور مداوم به پمپ باد متصل باشد تا هوای درون تشک همیشه بصورت تنظیم شده (نه خیلی نرم و نه خیلی سفت باشد) باقی بماند. نگران هزینه برقی مصرفی آن نباشید، زیرا میزان مصرف آن بسیار پایین است.

مجله سلامتی

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید