راه های کاهش سریع وزن

ترفند های سبک زندگی

این یک داستان آشنا است : شما باید شمارش میزان کالری مصرفی روزانه خود را داشته باشید.

این در حالیست که تنها کمی بعد شما در حال خوردن کیک در دفتر کارتان هستید بدون این که هیچ نگرانی ای درباره میزان کالری آن داشته باشید. فکر می کنید روش بهتری از حذف مواد غذایی در رژیم غذایی، برای کاهش کالری وجود دارد.

دکتر ماریسا لییر معتقد است : "انجام دهید. انجام کاری که میخواستید انجام دهید ممکن است منجر به کاهش وزنی حتی بیشتر از تصورتان شود."

ما با کسانی که 10 ، 25 و یا حتی 60 پوند از وزن خود را کاهش داده اند صحبت کرده ایم و نکاتی را برای کاهش وزن توصیه کرده اند :

نحوه ی سفارش خود را تغییر دهید.

" من سابقاٌ بیشتر از 9 بار در طول یک هفته را در رستوران غذا می خوردم! با کاهش تعداد دفعات به یک دفعه در  هفته و تغییر سفارش یک بشقاب مرغ سرخ شده به همرا سالاد به جای یک بشقاب بزرگ پاستا ، من توانستم 20 پوند وزن در یک ماه کم کنم."

نمک را نادیده بگیرید.

" من زمانی که خرید روزانه اسنک از فروشگاه را متوقف کردم به وزن ایده آلم رسیدم . اگر من یک سبد چیپس و شکلات می خواستم مجبور بودم مسافت زیادی را پیاده بروم که به فروشگاه مورد نظرم برسم و آنها را تهیه کنم که این مهم ترین چیزی بود که من رو آزار می داد."

خوردن صبحانه با 300 کالری

" من قبلا خوردن صبحانه را خیلی جدی نمی گرفتم. اما الان من هیچوقت بدون خوردن آن کاری انجام نمی دهم. من همیشه تقریبا 300 کالری مواد غذایی سالم، شامل پروتئین و دانه ها را برای صبحانه استفاده می کنم. یک ساندویچ با کره ی طبیعی بادام زمینی و سیب میتواند احساس گرسنگی را برای ساعت ها از بین ببرد که باعث فکر کردن کمتر به خوردن اسنک و تنقلات در طول روز می شود. در کمتر از یک سال من 65 پوند وزن کم کردم."

تناسب اندام

" من سعی می کنم هر زمان که ممکن است تمرینات حتی کوچک را انجام دهم، مثل بالا و پایین پریدن و انجام حرکات کششی در حین تماشای پیام های بازرگانی تلویزیون یا انجام حرکات موزون و رقص حین شستن ظرف ها. همین کار باعث سوختن کالری و مانع خوردن تنقلات اضافی در حین تماشای تلویزیون می شود. الان لباس های من بسیار متناسب تر هستند."

ترک عادت های بد

" من سیگار را ترک کردم و بلافاصله به باشگاه رفتم و به صورت شخصی هم تمرین کردم. اگر سیگار را ترک نمی کردم هیچ راهی وجود نداشت که بتوانم ورزش کنم و یا احساس سلامتی داشته باشم. من توانستم 37 پوند را ظرف مدت 3 ماه کم کنم.

پاکسازی کنید.

" من تمام آشپزخانه را تمیز می کردم. زمانی که من مواد غذایی را جا به جا  می کردم مشغول خوردن تنقلات مخصوصا بستنی بودم که آنها را با مواد غذایی با کالری کمتر مثل تخمه آفتابگردان و شکلات های رژیمی و دانه هایی با کالری پایین جایگزین کردم."

ساعت های بیشتری شاد باشید.

" بعد از کار ، من و همکارانم معمولا برای شام غذاهای سرخ شده می گرفتیم. ما این روش را تغییر دادیم در عوض ما شروع کردیم به دویدن و پیاده روی در اطراف محله. بعد از یک سال من 40 پوند وزن کم کردم."

کنار گذاشتن

"من آی پد را کنار گذاشتم و رفتن به باشگاه را امتحان کردم.آنها به من انرژی می دادند. اجازه می دادند که من سرعت بگیرم و خروجی بهتری داشته باشم. بعد از دو ماه من 13 پوند کم کردم ."

غرق شدن در سبزیجات

"با اضافه کردن سبزیجات به غذاهایی که دوست دارم تمایل بیشتری به خوردن پیتزا با سبزیجات و فلفل سبز به جای پپرونی دارم که خیلی زود هم احساس سیری می کنم و جایی برای خوردن چیپس و اسنک باقی نمی ماند. من با 4 سایز اضافی خداحافظی کردم."

انجام کارهای آسان

" وقتی که من خواستم به سمت شلوارهای سایز کوچک تر بروم شروع کردم به 20 دقیقه دویدن طی زمان ناهار. در عرض 2 ماه من 20 پوند کم کردم."

انجام ورزش یوگا و مدیتیشن

"یوگا بهترین چیز در رابطه با غذا و بدن من است. بعد از چند هفته تمرین کردن در این هفته من بیشتر نشانه های گرسنگی را لمس می کنم و به طور اتفاقی غذا می خورم و به محض سیر شدن غذا رو کنار می گذارم. سایز شلوار جین من کم شده و چربی های هطراف شکمم از بین رفته است."

بزرگ نکردن

"وقتی برای خوردن فست فود بیرون می روم.من قبلا حجم بزرگی را سفارش می دادم. الان من تنها به سفارش یک نوع راضی می شوم : یک قطعه کوچک سرخ شده یا یک ششم سه تکه مرغ سرخ شده کفایت می کند. تا کنون ،من 16 پوند را در 7 هفته کم کردم و به دنبال این هستم که که از دوران دبیرستانم که 10 سال پیش بود هم لاغرتر شوم."

تشویق کردن خود

" من مبلغی را برای تشویق خودم برای خوردن میان وعده های مفید مانند اسنک و هاموس اختصاص دادم. من با این روش 20 پوند در عرض 3 ماه کم کردم."

شروع کلاس جدید

" دو ماه پیش من شروع  به رفتن به کلاس زونبا دو بار در هفته کردم. رقصیدن مداوم و منظم واقعا ماهیچه ها مخصوصا ماهیچه های پا را تحریک می کند و ضربان قلب شما را تقویت می کند. رفتن من به این کلاس باعث شد 11 پوند به وزن مورد نظرم نزدیک تر شوم."

حذف خوردن غذاهای شبانه

من نیاز دارم در هر لحظه وزن کم کنم. من  خوردن بعد از ساعت 6.30 بعدظهر را در پنج شب در هر هفته متوقف کردم. دو شب دیگر در هفته به خوردن در بیرون اختصاص دارد. بیشتر چیزهایی که من آخر شب می خوردم، غذاهای بدون خاصیت بودند."

پیاده روی کوتاه

" من به همراه سگم هر روز به پیاده روی می رفتیم. حتی برای 10 دقیقه فقط اطراف خانه. وقتی که هوا نامناسب بود اشتیاق او برای بیرون رفتن به من انگیزه می داد و من جرات نمی کردم اسنیکرهایم را از از پام در بیاورم. من بیشتر از 50 پوند را در سال گذشته از دست دادم."

 

به اشتراک بگذارید:

دیدگاه شما