علل گردن درد در شب چیست؟

علل گردن درد در شب چیست؟
به طور کلی، مشکلات گردن ناشی از قرار گرفتن گردن در موقعیت ناخوشایند است.

نحوه قرار گرفتن سر و گردن در افراد مختلف، متفاوت است. هر کسی فیزیک بدنی منحصر به فردی دارد. اما شما خودتان میدانید برای شما قرار گرفتن سر و گردن به چه صورتی راحت تر است و در چه موقعیتی درد ایجاد می کند. شما خودتان بدنتان را بهتر از هر کسی می شناسید. هنگام خرید بالش خوب برای خواب، شما باید به دنبالش بالشی باشید که موقعیت راحت برای نحوه خوابیدن شما فراهم کند. اگر می خواهید بالشتان کمی سفت باشد، مموری فوم انتخاب مناسبی است اما ممکن است انتخاب شما بالشی نرم تر باشد. در هر صورت در هنگام خرید بالش به نیازها و عادت های خواب خود توجه داشته باشید.

راهنمای خرید بالش

اگر شما تصمیم به خرید بالش داشته باشید با یک جست و جوی ساده در اینترنت با تعداد بسیار زیادی از انواع بالش ها مواجه می شوید که اگر شما اطلاعاتی از بالش ها نداشته باشید هم زمان و هم هزینه خود را هدر می دهید و ممکن است بالش مناسب خودتان را نتوانید بخرید. ما در اینجا لیستی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کنید را معرفی کرده ایم.

  • جنس بالش

جنس بالش اولین چیزی که باید به آن توجه کنید جنس بالشی است که می خواهید بخرید. محبوب ترین جنس بالش مموری فوم است. در حال حاضر مموری فوم یک ماده رایج در بالش ها و تشک هاست. حتی اگر انتخا شما بالش های مموری فوم نیست اما باز هم آن را به عنوان گزینه در نظر بگیرید. البته برای افرادی گه دچار گردن درد و سردرد هستند بالش های آب نیز گزینه مناسبی می توانند باشند.

  • شکل بالش

علاوه بر این که به جنس بالش باید توجه کرد، شکل بالش نیز اهمیت زیادی دارد. شکل بالش با توجه به نحوه خوابیدن شما متفاوت است. نحوه خوابیدن شما در انتخاب سایز بالش بسیار موثر است. سایز بالش باید متناسب با نحوه خوابیدن و اندازه شانه فرد باشد.

  • سفتی یا نرمی بالش

سفتی یا نرمی بالش کاملا سلیقه ای است. بالش های نرم گزینه مناسبی برای پر کردن فاصله بین گرن و تشک هستند. خوابیدن بسیاری افراد خوابیدن را نوعی تنبلی می دانند. این حرف درست نیست خوابیدن یک نیاز ضروری برای بدن است و البته میزان آن از یک حدی نباید بیشتر شود. علاوه بر میزان خواب، کیفیت خواب نیز نکته ای بسیار مهم برای سلامتی بدن است. یافتن یک بالش مناسب که مشکلات گردن درد شما را به طور کلی برطرف کند، یک راه موثر بر سلامتی و بهبود خواب شماست. با استفاده از یک بالش مناسب، می توانید از گردن درد بعد از بیدار شدن راحت شوید، خواب آرام تری داشته باشید و با احساس بهتری از خواب بیدار شوید.

پیشنهاد امسیگ به شما مشاهده محصولات بالش طبی می‌باشد.

مجله سلامتی

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید