اخبار و مقالات

پربازدید ترین مقاله
  • جشن پایان سال شرکت امسیگ 1403
    جشن پایان سال شرکت امسیگ 1403

    یکی از مهم ترین جشن هایی که در روزهای پایانی سال 1402 در شرکت رهروان ایساتیس ( نماینده انحصاری برند امسیگ ) برگزار شد، جشن آغاز بهار 1403 است.

  • تاثیر آلودگی بر سلامت
    آلودگی هوا چه تاثیری بر سلامتی انسان دارد؟

    تاثیر آلودگی هوا بر سلامت از مهم ترین موضوعاتی می باشد که این روزها به دلیل وجود سامانه های آلوده هوایی اهمیت بالایی یافته است. آلودگی های هوا همچون بسیاری از عامل های خطرناک برای سلامتی انسان ها نیاز است که مورد ارزیابی و کنترل قرار گیرد. در ادامه این مقاله قصد داریم که خطرات ...

  •  انواع روش های مرطوب کردن هوای خانه
    انواع روش های مرطوب کردن هوای خانه

    مرطوب کردن هوای خانه از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. رفع خشکی هوای خانه دارای مزایا و نکات مثبتی است که باعث می شود بسیاری از افراد با تکنیک ها و راهکار های مختلف به ایجاد رطوبت در خانه کمک کنند.

  • بالش طبی را چگونه بشوییم؟
    بالش طبی و مموری فوم را چگونه بشوییم؟

    شستن روتختی و روبالشتی، جزو عادت‌های معمول در زندگی تمامی افراد است؛ چرا که روبالشتی‌ها در اثر تماس با سلول‌های مرده و لکه‌ها، زودتر کثیف می‌شوند. اما باید بدانید که در برخی از مواقع، حتی بالش هم نیاز به شستشو دارد.

  • تفاوت دستگاه نبولایزر و بخور سرد
    تفاوت دستگاه نبولایزر و بخور سرد

    در یک نگاه کلی در خصوص تفاوت دستگاه نبولایزر و بخور سرد می‌توان گفت: نبولایزر از جمله دستگاه‌های الکترونیکی محسوب می‌شود که می‌توان از آن برای انتقال داروهای استنشاقی به سیستم تنفسی استفاده شود و در مقابل دستگاه بخور سرد ابزاری باهدف افزایش رطوبت محیط، پیشگیری از خشکی پوس...

  • دستگاه بخور و درمان خشکی چشم
    فواید دستگاه بخور در درمان خشکی چشم

    خیره شدن به صفحه مانیتور کامپیوتر به مدت طولانی و استفاده مداوم از موبایل، همراه با کاهش تعداد پلک زدن، می‌تواند منجر به خشکی چشم شود و در سال‌های اخیر، این مشکل به خصوص در جوانان افزایش یافته است. خشکی چشم به خصوص در زنان بیشتر مشاهده می‌شود.

  • عوارض و تاثیرات ماساژ غیر اصولی
    ماساژ غیر اصولی بدن چه عوارضی به دنبال دارد؟

    کسانی که ماساژ را تجربه کرده‌اند، می‌دانند که ماساژدرمانی چقدر می‌تواند عضلات و ذهن را آرام کند، اما آیا از عوارض ماساژ غیر اصولی بدن اطلاع دارید؟!

  • تکنیک های رفع خستگی روزانه
    ترفندهای کاربردی برای رفع خستگی روزانه

    خستگی به‌عنوان یک واکنش طبیعی به فعالیت‌های روزانه و استرس‌های زندگی شناخته می‌شود. این مقاله سعی دارد با ارائه راهکارهای علمی و عملی، افراد را در مدیریت و کاهش خستگی‌های روزمره کمک کند.

  • همه چیز درباره ماساژور تفنگی
    همه چیز درباره ماساژور تفنگی

    ماساژ یکی از کارهای محبوب است که با اهداف درمانی و آرامش بدنی انجام می‌شود. با افزایش محبوبیت این کار، روش‌ها و دستگاه‌های مختلفی برای این کار ابداع شد که یکی از این روش‌ها استفاده از ماساژور تفنگی است.

  • جشنواره روز پدر امسیگ 1402
    جشنواره روز پدر امسیگ 1402

    یکی از روزهای مقدس و مبارک که شیعیان آن را جشن می‌گیرند روز 13 رجب تولد حضرت علی (ع) است. این روز را به نام روز پدر می‌شناسند و مراسم‌های خانوادگی و دینی را در به همین مناسبت برگزار می‌کنند.

  • راهنمای خرید بهترین دستگاه فشار خون
    راهنمای خرید بهترین دستگاه فشار خون

    بهترین مدل های دستگاه فشار خون در برند های مختلف وجود دارند که باید در ابتدا ویژگی های بهترین دستگاه فشار سنج خانگی را بشناسید تا بتوانید در هنگام خرید به آن ها توجه داشته باشید. دقیق ترین دستگاه فشار خون نیاز است سیستم های دقیقی برای آن ها تدارک دیده شده باشد تا نتیجه واقعی تر...

  • جشنواره روز مادر امسیگ 1402
    جشنواره روز مادر امسیگ 1402

    روز مادر یا روز زن یکی از مبارک ترین و مقدس ترین مناسبت هایی است که در تقویم ایرانیان وجود دارد. این روز از دین غالب مردم ایران که اسلام است نشات گرفته و افراد با هر مذهب و آیینی تلاش می کنند که احترام ویژه ای برای آن قائل باشند. از سوی دیگر نیز خانواده های ایرانی در این روز برای م...

  • جشن شب یلدا 1402
    کمپین شب یلدا 1402

    در طولانی‌ترین شب سال که در فرهنگ ایرانی به شب یلدا معروف است تیم رهروان ایساتیس به عنوان نماینده انحصاری برند امسیگ در تلاش بوده است که این آیین کهن ایرانی را پاس بدارد.

  • درمان بیخوابی شبانه بدون دارو
    درمان بی خوابی شبانه بدون دارو

    درمان خانگی بی خوابی از جمله موضوعاتی است که بسیاری از افراد در صدد انجام آن هستند. زیرا آمار ابتلا به اختلالات خواب و رو به افزایش بوده و کاهش بی خوابی شبانه از دغدغه های جدی امروزه است؛ از آن جهت که تعداد زیادی از افراد به آن مبتلا شده اند. گاهاً افراد مطرح می سازند که برای رفع ...

  • تامین رطوبت گیاهان آپارتمانی
    روش های تامین رطوبت گیاهان آپارتمانی

    تامین رطوبت گیاهان به خصوص گیاهان آپارتمانی، یکی از موضوعات مهمی است که افراد باید به آن توجه کنند. ازآنجاکه محیط آپارتمان و خانه‌ها محیطی خشک محسوب می‌شود، بنابراین باید از تامین رطوبت گیاهان اطمینان حاصل شود. روش‌های زیادی برای حفظ رطوبت گل‌ها و گیاهان وجود دارد. در ادام...