راه های آسان کاهش وزن  قسمت دوم

در مقاله های قبلی در این سایت به راه های کاهش وزن اشاره شد. در این مقاله قصد داریم به ادامه روش های کاهش وزن اشاره کنیم تا زمانی که قصد به کم کردن وزن خود دارید، آن را از روش صحیح انجام داده و به نتیجه دلخواه و البته از همه مهمتر لاغری ماندگار(بدون بازگشت) دست یابید.

زمانی که خوراکی مورد علاقه شما تخفیف خورده و یا کلاس ورزشی شما به مکان جدیدی انتقال پیدا کرده است، باید برای این مواقع برنامه پشتیبان برای خود داشته باشید تا از مسیر رژیم غذایی خود خارج نشوید. بطور مثال سعی کنید از اسنک های سالم به جای خوراکی مود علاقه تان که حالا شامل تخفیف هم شده است استفاده کنید و یا اسم خود را دریک کلاس جدید ورزشی و یا متفاوت ثبت نام کنید. در واقع مسئله اصلی اینست که همیشه آمادگی تغییرات  در برنامه روتین خود را داشته باشید و نگذارید چیزی شما را از مسیر اصلی خارج کند.

با خودتان مهربان باشید و گاهی کمی تخطی از رژیم برای شما مشکلی ایجاد نمی کند اما اگر به خودتان خیلی سخت بگیرید،انجام ندادن این کارهای کوچک تبدیل به کنار گذاشتن و دلزدگی کلی شما از رژیم غذایی خواهد شد. شما بعد از مدتی قادر خواهید بود جلوی همین هوس های کوچک را نیز بگیرید و طبق گفته پزشکان اصولا کسانی که موفق در کاهش وزن خود شده اند،  اول کمی از مسیر منحرف شده و بعد توانایی و قدرت  ماندن در رژیم غذایی خود را پیدا کرده اند.

زمانی که احساس گرسنگی می کنید، به این احساس شماره ای بدهید بطور مثال از 1 تا 10 چقدر گرسنه هستید، عدد 10 یعنی بسیار گرسنه هستید. استفاده از این روش جلوی ریزخواری و زیاده خواری را می گیرد. شما باید زمانی غذا بخورید که به گرسنگی تان عدد 5 را بدهید. اگر می دانید که زمان غذا خوردن را ندارید از اسنک های کوچک و یا میان وعده غذایی کوچک استفاده کنید. با این کار می توانید جلوی گرسنگی شدید را بگیرید و در نهایت از پرخوری جلوگیری کنید.

سعی کنید برنامه ورزشی و غذایی خود را روی کاغذ و یا برنامه ای در گوشیتان ثبت کنید. بطور مداوم فعالیت های ورزشی و غذایی ها را که مصرف می کنید را ثبت کنید،  با این روش می توانید انگیزه بیشتری پیدا کنید و وقتی نتیجه آن را ببینید اگر آنچه که می خواستید نبود، می توانید براحتی تغییر مورد نظر را برنامه خود ایجاد کنید. با این کار شما بطور مداوم در حال مانیتور و کنترل کردن پیشرفت  خود هستید.

آیا شما هم زمانی که دچار استرس و نگرانی می شوید و یا عصبانی  و غمگین هستید رو به غذاها و خوراکی ها می آورید ؟ اگر تغییرات احساسی شما باعث منحرف شدن از رژیم غذایی می شود، شما باید این تغییرات احساسی را شناسایی کنید و در مواقعی که همچین احساسی پیدا کردید سعی کنید بطور مثال با گوش کردن به موزیک، صحبت با دوستان و یا کارهای دیگری که باعث آرامش شما می شود سعی در ایجاد احساس آرامش در خود کنید.

برای خرید ترازو دیجیتالی امسیگ کلیک نمایید.

 

 

 

دیدگاه شما

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.

نماد اعتماد الکترونیک امسیگ