نحوه فعال سازی گارانتی

شرکت رهروان ایساتیس گستر  در رویکردی نوین و در راستای کمپانی اصیل آلمانی، خود را متعهد به تعهد و کیفیت میداند لذا بر همین اساس  علاوه بر صحه گذاری کیفیت در تمامی فرآیند طراحی و تولید ، به جهت تامین اطمینان خاطر مشتریان ، گارانتی طلائی خود را به منصه ظهور درآورده تا بدین ترتیب اوج تعهد خالصانه خود را برای تمامی محصولات خود به ارمغان نشاند و ادعائی جدی داشته باشد که :

رضایت مشتریان از تمام جزئیات  ، موفقیت ماست.

گارانتی هر محصول نشان از اعتبار و قابلیت اعتماد به محصول می باشد . امروزه این امر بعنوان یک مزیت مهم همواره مورد توجه همه مشتریان است.  مصرف کنندگان نیاز دارند اطمینان یابند که در صورت خرابی  و یا بروز هر گونه مشکل  در دستگاه ، مجموعه ائی توانا حامی حقوق وی می‌باشد و وی می‌تواند با  مراجعه و یا ارسال محصول به مرکز گارانتی ، مشکل خود را  با خیالی آسوده و بی دغدغه  و در اسرع وقت رفع نماید.
حال امروز شرکت رهروان ایساتیس گستر مفتخر است بعنوان نماینده انحصاری امسیگ آلمان در ایران ، گارانتی طلائی 2 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش  محصولات خود را  را تقدیم حضور مصرف کنندگان خود نماید.

3 روش برای فعال سازی گارانتی محصولات خریداری شده :
-    ارسال پیامک  به سامانه پیام کوتاه 54781000-021 و درج شماره سریال محصول (s/n) ، نام و نام خانوادگی خریدار ، شماره موبایل و شماره تلفن ثابت و تاریخ خرید
-    ارسال ایمیل  به پست الکترونیکی info@emsig.ir و درج  شماره سریال محصول (s/n) ، نام و نام خانوادگی خریدار ،  شماره  موبایل ، و شماره تلفن ثابت و تاریخ خرید
-    پر نمودن فرم پائین صفحه و ثبت آن
همچنین توصیه میشود با عضویت و ثبت نام در وب سایت  و ورود از طریق حساب کاربری ، از نتایج قرعه کشی های ماهانه، اخبار و مقالات امسیگ، آموزش و خدمات دیگر بهره مند شوید.

شرایط و ضوابط گارانتی :
1سال گارانتی  تعویض طبق نظر کارشناسان شرکت + 1 سال گارانتی  تعمیر ( اجرت و قطعات بصورت رایگان )

-    10 روز اول بعد از خرید در صورت معیوب بودن ، تعویض بدون قید و شرط در محل خرید صورت می‌گیرد .

تبصره: کالای دستگاه بخور شامل موارد بالا نمیشود. دستگاه های بخور امسیگ دارای 2 سال گارانتی تعمیر ( اجرت و قطعات به صورت رایگان ) می باشند.

-    خرابی‌های ناشی از نوسانات برق، خطای ایجاد شده توسط کاربر ( عدم استفاده صحیح ) شکستگی بدنه ، سوراخ شدن یا پاره شدن ، آب ریختن بر روی دستگاه و همچنین لوازم جانبی  و قطعات مصرفی دستگاه از جمله باتری ، آداپتور ، تانکر بخور ، کاف و روکش های  سنسور ترازو دیجیتال و تشکچه تشک برقی و تشک تشک مواج  شامل گارانتی  نمی باشد. اما شرکت رهروان تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت شما مشتریان به کار میگیرد.
-     مصرف کنندگان خارج از تهران و ساکن در شهرستانها  در صورت ارسال مستقیم از طریق پست  به شرکت اصلی در تهران ،  هزینه  پست برگشت  به شهرستان رایگان می‌باشد.
-    مصرف کنندگان داخل تهران ، حمل ( رفت و برگشت ) دستگاه معیوب به دفتر  شرکت بر عهده مصرف کننده می باشد و دستگاه مستقیما به شرکت تحویل داده می‌شود.

نکته :
1-    ارائه دستگاه همراه با کارت گارانتی و جعبه و فاکتور ممهور به مهر فروشنده با ذکر تاریخ خرید جهت بهره گیری از خدمات گارانتی  و ضمانت الزامی می باشد .
2-     هرگونه تعمیر در مدت زمان ضمانت باید توسط تعمیرگاه و واحد گارانتی  شرکت رهروان ایساتیس گستر صورت پذیرد .

اطلاعات شخصی

تاریخ تولد *

مشخصات محصول

Vertical Tabs

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.

نماد اعتماد الکترونیک امسیگ