نحوه فعال سازی گارانتی

شرکت رهروان ایساتیس گستر  در رویکردی نوین و در راستای کمپانی اصیل آلمانی، خود را متعهد به تعهد و کیفیت میداند لذا بر همین اساس  علاوه بر صحه گذاری کیفیت در تمامی فرآیند طراحی و تولید ، به جهت تامین اطمینان خاطر مشتریان ، گارانتی طلائی خود را به منصه ظهور درآورده تا بدین ترتیب اوج تعهد خالصانه خود را برای تمامی محصولات خود به ارمغان نشاند و ادعائی جدی داشته باشد که :

رضایت مشتریان از تمام جزئیات  ، موفقیت ماست.

گارانتی هر محصول نشان از اعتبار و قابلیت اعتماد به محصول می باشد . امروزه این امر بعنوان یک مزیت مهم همواره مورد توجه همه مشتریان است.  مصرف کنندگان نیاز دارند اطمینان یابند که در صورت خرابی  و یا بروز هر گونه مشکل  در دستگاه ، مجموعه ائی توانا حامی حقوق وی می‌باشد و وی می‌تواند با  مراجعه و یا ارسال محصول به مرکز گارانتی ، مشکل خود را  با خیالی آسوده و بی دغدغه  و در اسرع وقت رفع نماید.
حال امروز شرکت رهروان ایساتیس گستر مفتخر است بعنوان نماینده انحصاری امسیگ آلمان در ایران ، گارانتی طلائی 2 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش  محصولات خود را  را تقدیم حضور مصرف کنندگان خود نماید.

3 روش برای فعال سازی گارانتی محصولات خریداری شده :
-    ارسال پیامک  به سامانه پیام کوتاه 54781000-021 و درج شماره سریال محصول (s/n) ، نام و نام خانوادگی خریدار ، شماره موبایل و شماره تلفن ثابت و تاریخ خرید
-    ارسال ایمیل  به پست الکترونیکی info@emsig.ir و درج  شماره سریال محصول (s/n) ، نام و نام خانوادگی خریدار ،  شماره  موبایل ، و شماره تلفن ثابت و تاریخ خرید
-    پر نمودن فرم پائین صفحه و ثبت آن
همچنین توصیه میشود با عضویت و ثبت نام در وب سایت  و ورود از طریق حساب کاربری ، از نتایج قرعه کشی های ماهانه، اخبار و مقالات امسیگ، آموزش و خدمات دیگر بهره مند شوید.

شرایط و ضوابط گارانتی :
1سال گارانتی  تعویض طبق نظر کارشناسان شرکت + 1 سال گارانتی  تعمیر ( اجرت و قطعات بصورت رایگان )

-    10 روز اول بعد از خرید در صورت معیوب بودن ، تعویض بدون قید و شرط در محل خرید صورت می‌گیرد .

تبصره: کالای دستگاه بخور شامل موارد بالا نمیشود. دستگاه های بخور امسیگ دارای 2 سال گارانتی تعمیر ( اجرت و قطعات به صورت رایگان ) می باشند.

-    خرابی‌های ناشی از نوسانات برق، خطای ایجاد شده توسط کاربر ( عدم استفاده صحیح ) شکستگی بدنه ، سوراخ شدن یا پاره شدن ، آب ریختن بر روی دستگاه و همچنین لوازم جانبی  و قطعات مصرفی دستگاه از جمله باتری ، آداپتور ، تانکر بخور ، کاف و روکش های  سنسور ترازو دیجیتال و تشکچه تشک برقی و تشک تشک مواج  شامل گارانتی  نمی باشد. اما شرکت رهروان تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت شما مشتریان به کار میگیرد.
-     مصرف کنندگان خارج از تهران و ساکن در شهرستانها  در صورت ارسال مستقیم از طریق پست  به شرکت اصلی در تهران ،  هزینه  پست برگشت  به شهرستان رایگان می‌باشد.
-    مصرف کنندگان داخل تهران ، حمل ( رفت و برگشت ) دستگاه معیوب به دفتر  شرکت بر عهده مصرف کننده می باشد و دستگاه مستقیما به شرکت تحویل داده می‌شود.

نکته :
1-    ارائه دستگاه همراه با کارت گارانتی و جعبه و فاکتور ممهور به مهر فروشنده با ذکر تاریخ خرید جهت بهره گیری از خدمات گارانتی  و ضمانت الزامی می باشد .
2-     هرگونه تعمیر در مدت زمان ضمانت باید توسط تعمیرگاه و واحد گارانتی  شرکت رهروان ایساتیس گستر صورت پذیرد .

اطلاعات شخصی

تاریخ تولد *

مشخصات محصول

Vertical Tabs