کالای پزشکی و خانگی

پربازدید ترین مقاله
دسته بندی ها
  • تفاوت دستگاه نبولایزر و بخور سرد
    تفاوت دستگاه نبولایزر و بخور سرد

    در یک نگاه کلی در خصوص تفاوت دستگاه نبولایزر و بخور سرد می‌توان گفت: نبولایزر از جمله دستگاه‌های الکترونیکی محسوب می‌شود که می‌توان از آن برای انتقال داروهای استنشاقی به سیستم تنفسی استفاده شود و در مقابل دستگاه بخور سرد ابزاری باهدف افزایش رطوبت محیط، پیشگیری از خشکی پوس...

  • راهنمای خرید بهترین دستگاه فشار خون
    راهنمای خرید بهترین دستگاه فشار خون

    بهترین مدل های دستگاه فشار خون در برند های مختلف وجود دارند که باید در ابتدا ویژگی های بهترین دستگاه فشار سنج خانگی را بشناسید تا بتوانید در هنگام خرید به آن ها توجه داشته باشید. دقیق ترین دستگاه فشار خون نیاز است سیستم های دقیقی برای آن ها تدارک دیده شده باشد تا نتیجه واقعی تر...

  • معرفی انواع ترازو و کاربرد آن ها
    معرفی انواع ترازو و کاربرد آن ها

    استفاده از انواع ترازو، امری متداول برای اندازه‌گیری وزن هر جسم و ماده‌ای است؛ اما نکته جالب این‌جاست که برای هر نوع ماده و جسمی، ترازویی متفاوت درنظر گرفته می‌شود و سازندگان این وسیله نیز با توجه به خصوصیات مواد، دستگاهی منعطف‌تر را طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌کنند. ...

  • دستگاه نبولایزر چیست
    دستگاه نبولایزر چیست، معرفی انواع و نحوه استفاده از آن

    بدن انسان از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است که با یک نظم دقیق کارها را انجام می‌دهند. ریه یکی از مهمترین بخش‌های دستگاه تنفسی انسان است که از برونش، برونشیول و آلوئل‌ها تشکیل شده‌ است. وظیفه ریه رساندن اکسیژن به قسمت‌های مختلف بدن است.

  • مزایای تب سنج دیجیتال
    مزایای تب سنج دیجیتال

    تب سنج در گذشته، کمتر در دسترس همگان قرار داشت و روش های سنتی برای مشخص شدن آن بیشتر به کار می رفت. اما امروز این وسایل تنها در دسترس پزشکان نیستند و همه ما می توانید در خانه یک تب سنج داشته باشیم.

  • شناخت انواع چربی های مفید و مضر برای قلب
    شناخت انواع چربی های مفید و مضر برای قلب

    با توجه به زندگی پر مشغله و مدرن امروزی و مصرف غذاهای صنعتی و آماده، پایین آوردن میزان سطح کلسترول در خون تبدیل به یکی از دغدغه های جوامع امروزی شده است.

  • 8 عامل تاثیرگذار در چرب شدن کبد
    8 عامل تاثیرگذار در چرب شدن کبد

    کبد چرب یکی از بیماری هایی ست که اگر در مراحل ابتدایی تشخیص داده شود به راحتی قابل درمان است اما در غیر اینصورت پس از گذشت زمان و رسیدن به مراحل بالاتر ممکن است تبدیل به سرطان شود. به طور کلی سبک زندگی انسانهای امروزه باعث به وجود آمدن بیماری های زیادی می شود یکی از این بیماری ها...

  • چگونه مراقب چشمانمان باشیم؟
    چگونه مراقب چشمانمان باشیم؟

    مراقب چشمانتان باشید چشم یکی از مهمترین اعضای بدن است که تقریبا تمام کارهای روزمره ما به وجود آن بستگی دارد. این عضو کوچک چنان پیچیده و با جزییات طراحی شده که پیشرفته ترین دوربین های حال حاضر دنیا ذره ای از کارایی آن را ندارند.

  • چگونه پوست خود را جوان نگه داریم ؟!
    چگونه پوست خود را جوان نگه داریم ؟!

    پیر شدن و بالا رفتن سن موضوعی است که متاسفانه توقف آن از دست ما خارج است. در واقع بشر از آغاز خلقت خود همواره بدنبال راهکارهایی برای جوان ماندن و حفظ زیبایی خود بوده است.

  • همه چیز در مورد زانو درد
    همه چیز در مورد زانو درد

    برخی افراد زانو درد را از نشانه های پیری و کهولت سن می دانند . در صورتی که این فکر کاملاً غلط است .

  • غرق شدگی در سطح خشکی
    غرق شدگی در سطح خشکی

    زمانی که کودکان شما در حال شنا کردن در استخر یا دریا هستند و هر زمان دیگری که کودکانتان در نزدیکی آب هستند، این نگرانی که ممکن است آنها غرق شوند باعث می شود شما به آنها توجه داشته باشید و مراقب آنها باشید. این کار درست است.

  • بایدها و نبایدهای تغذیه در دوران بارداری
    بایدها و نبایدهای تغذیه در دوران بارداری

    دوران بارداری یکی از لذت بخش ترین و در عین حال حساس ترین و البته مهمترین بخش زندگی یک زن است

  • غذاهایی که تمرکز شما را افزایش می دهند
    غذاهایی که تمرکز شما را افزایش می دهند

    گوشت، میوه، سبزیجات یا قهوه؟

  • همه آنچه که باید درمورد آلزایمر بدانید!
    همه آنچه که باید درمورد آلزایمر بدانید!

    آلزایمر چیست؟!

  • تکنیک های آرامش
    تکنیک های آرامش

    تکنیک های آرامش به داشتن زندگی بهتر کمک می کند. تنفس عمیق، تجسم، مراقبه، یوگا، ورزش و ... اقداماتی برای آرامش ذهن هستند که در این مقاله با آن ها بیشتر آشنا می شوید.