گارانتی
نحوه فعال سازی گارانتی
مجموعه شرکت های رهروان ایساتیس در رویکردی نوین و در راستای کمپانی اصیل آلمانی، خود را متعهد به تعهد و کیفیت میداند لذا بر همین اساس علاوه بر صحه گذاری کیفیت در تمامی فرآیند طراحی و تولید ، به جهت تامین اطمینان خاطر مشتریان، گارانتی طلائی خود را به منصه ظهور درآورده تا بدین ترتیب اوج تعهد خالصانه خود را برای تمامی محصولات خود به ارمغان نشاند و ادعائی جدی داشته باشد که :
رضایت مشتریان از تمام جزئیات، موفقیت ماست.
گارانتی هر محصول نشان از اعتبار و قابلیت اعتماد به محصول می باشد . امروزه این امر بعنوان یک مزیت مهم همواره مورد توجه همه مشتریان است. مصرف کنندگان نیاز دارند اطمینان یابند که در صورت خرابی و یا بروز هر گونه مشکل در دستگاه ، مجموعه ائی توانا حامی حقوق وی میباشد و وی میتواند با مراجعه و یا ارسال محصول به مرکز گارانتی ، مشکل خود را با خیالی آسوده و بی دغدغه و در اسرع وقت رفع نماید.
حال امروز شرکت رهروان ایساتیس گستر مفتخر است بعنوان نماینده انحصاری امسیگ آلمان در ایران ، گارانتی طلائی 2 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش محصولات خود را را تقدیم حضور مصرف کنندگان خود نماید.
پر نمودن فرم پائین صفحه و ثبت آن
همچنین توصیه میشود با عضویت و ثبت نام در وب سایت و ورود از طریق حساب کاربری ، از نتایج قرعه کشی های ماهانه، اخبار و مقالات امسیگ، آموزش و خدمات دیگر بهره مند شوید.
شرایط و ضوابط گارانتی :
1سال گارانتی تعویض طبق نظر کارشناسان شرکت + 1 سال گارانتی تعمیر ( اجرت و قطعات بصورت رایگان )
10 روز اول بعد از خرید در صورت معیوب بودن ، تعویض بدون قید و شرط صورت میگیرد .
خرابیهای ناشی از نوسانات برق، خطای ایجاد شده توسط کاربر ( عدم استفاده صحیح ) شکستگی بدنه ، سوراخ شدن یا پاره شدن، آب ریختن بر روی دستگاه و همچنین لوازم جانبی و قطعات مصرفی دستگاه از جمله باتری، تانکر بخور ، کاف و روکش های سنسور ترازو دیجیتال و تشکچه و تشک مواج شامل گارانتی نمی باشد. اما شرکت رهروان تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت شما مشتریان به کار میگیرد.
مصرف کنندگان خارج از تهران و ساکن در شهرستانها در صورت ارسال مستقیم از طریق پست به شرکت اصلی در تهران، هزینه پست برگشت به شهرستان رایگان میباشد.
مصرف کنندگان داخل تهران ، حمل ( رفت و برگشت ) دستگاه معیوب به دفتر شرکت بر عهده سازمان می باشد و دستگاه مستقیما به شرکت تحویل داده میشود.
نکته :
ارائه دستگاه همراه با کارت گارانتی و جعبه و فاکتور ممهور به مهر فروشنده با ذکر تاریخ خرید جهت بهره گیری از خدمات گارانتی و ضمانت الزامی می باشد.
هرگونه تعمیر در مدت زمان ضمانت باید توسط تعمیرگاه و واحد گارانتی شرکت رهروان ایساتیس گستر صورت پذیرد.
آدرس:
احتراما به اطلاع می رساند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۹/۱۲ هر محصول، تحت عنوان استفاده از خدمات گارانتی یا مرجوعی به واحد انبار به آدرس پستی زیر ارسال گردد.
لازم به ذکر است قبل از ارسال کالای مرجوعی هماهنگی های لازم با تیم پشتیبانی انجام پذیرد.
آدرس: خیابان ۴۵ متری زرند، خیابان ۱۷ شهریور، بلوار طاووس، خیابان درنا، جنب باسکول شهرداری، پلاک ۹
کدپستی: ۱۳۷۱۸۶۸۸۵۱
گروه صنعتی رهروان ایساتیس