نحوه فعال سازی گارانتی
مجموعه شرکت های رهروان ایساتیس در رویکردی نوین و در راستای کمپانی اصیل آلمانی، خود را متعهد به تعهد و کیفیت میداند لذا بر همین اساس علاوه بر صحه گذاری کیفیت در تمامی فرآیند طراحی و تولید ، به جهت تامین اطمینان خاطر مشتریان، گارانتی طلائی خود را به منصه ظهور درآورده تا بدین ترتیب اوج تعهد خالصانه خود را برای تمامی محصولات خود به ارمغان نشاند و ادعائی جدی داشته باشد که :
رضایت مشتریان از تمام جزئیات، موفقیت ماست.
گارانتی هر محصول نشان از اعتبار و قابلیت اعتماد به محصول می باشد . امروزه این امر بعنوان یک مزیت مهم همواره مورد توجه همه مشتریان است. مصرف کنندگان نیاز دارند اطمینان یابند که در صورت خرابی و یا بروز هر گونه مشکل در دستگاه ، مجموعه ائی توانا حامی حقوق وی میباشد و وی میتواند با مراجعه و یا ارسال محصول به مرکز گارانتی ، مشکل خود را با خیالی آسوده و بی دغدغه و در اسرع وقت رفع نماید.
حال امروز شرکت رهروان ایساتیس گستر مفتخر است بعنوان نماینده انحصاری امسیگ آلمان در ایران ، گارانتی طلائی 2 ساله و 10 سال خدمات پس از فروش محصولات خود را را تقدیم حضور مصرف کنندگان خود نماید.
پر نمودن فرم پائین صفحه و ثبت آن
همچنین توصیه میشود با عضویت و ثبت نام در وب سایت و ورود از طریق حساب کاربری ، از نتایج قرعه کشی های ماهانه، اخبار و مقالات امسیگ، آموزش و خدمات دیگر بهره مند شوید.
شرایط و ضوابط گارانتی :
1سال گارانتی تعویض طبق نظر کارشناسان شرکت + 1 سال گارانتی تعمیر ( اجرت و قطعات بصورت رایگان )
10 روز اول بعد از خرید در صورت معیوب بودن ، تعویض بدون قید و شرط صورت میگیرد .
خرابیهای ناشی از نوسانات برق، خطای ایجاد شده توسط کاربر ( عدم استفاده صحیح ) شکستگی بدنه ، سوراخ شدن یا پاره شدن، آب ریختن بر روی دستگاه و همچنین لوازم جانبی و قطعات مصرفی دستگاه از جمله باتری، تانکر بخور ، کاف و روکش های سنسور ترازو دیجیتال و تشکچه و تشک مواج شامل گارانتی نمی باشد. اما شرکت رهروان تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت شما مشتریان به کار میگیرد.
مصرف کنندگان خارج از تهران و ساکن در شهرستانها در صورت ارسال مستقیم از طریق پست به شرکت اصلی در تهران، هزینه پست برگشت به شهرستان رایگان میباشد.
مصرف کنندگان داخل تهران ، حمل ( رفت و برگشت ) دستگاه معیوب به دفتر شرکت بر عهده سازمان می باشد و دستگاه مستقیما به شرکت تحویل داده میشود.
نکته :
ارائه دستگاه همراه با کارت گارانتی و جعبه و فاکتور ممهور به مهر فروشنده با ذکر تاریخ خرید جهت بهره گیری از خدمات گارانتی و ضمانت الزامی می باشد.
هرگونه تعمیر در مدت زمان ضمانت باید توسط تعمیرگاه و واحد گارانتی شرکت رهروان ایساتیس گستر صورت پذیرد.