مزایای استفاده از تشک مواج

مزایای استفاده از تشک مواج
وقتی در منزلتان کمد و یا کشو ندارید و از طرفی رفت و آمد مهمان در منزلتان زیاد است، تشک مواج گزینه ی خوبی برای یک خواب راحت، هم برای شما و هم مهمانتان است.

از طرفی چون تشک مواج قابل حمل است، می توانید در خارج از منزل خود نیز از آن استفاده کنید.

آیا بین تشک مواج و کمر درد ارتباطی وجود دارد؟

کمر درد یک درد شایع بین تمامی افراد است که می تواند دلایل مختلفی از جمله: عضلات تحت فشار، مشکلات ساختاری در ستون فقرات، ناتوانی بر اثر بالا رفتن سن و یا فعالیت زیاد در زندگی روزمره داشته باشد. تشک مواج می تواند باعث ایجاد درد در ناحیه ی کمر و یا بهبود آن گردد، به همین دلیل برخی از مردم بدلیل ترس از اینکه استفاده از تشک مواج موجب بدتر شدن کمر درد آنها شود، از تشک های مواج استفاده نمی کنند و از طرفی عده ای دیگر برای مدت طولانی جهت بهتر شدن کمر درد شان بر روی تشک های مواج می خوابند. ولیکن در واقع باید برای استفاده از این تشک مواج به خصوص برای مدت طولانی به توصیه ی پزشک توجه داشته باشیم.


برای مشاهده محصولات بالش طبی روی آن کلیک کنید.


مزایای تشک های مواج

1. تنظیم ستون فقرات درهنگام خواب باید وزنمان بطور مساوی توزیع شود. در صورتی که فشار اضافی بر روی هر نقطه از بدن وارد شود، باعث محدود شدن جریان خون و انقباض عضلات می شود. تشک مواج باعث می شود ستون فقرات در وضعیت مناسبی باشند و در نهایت مانع از کمر درد و ... می شود.

2. استحکام قابل تنظیم یکی از بهترین ویژگی های تشک های مواج، قابلیت تنظیم سفتی تشک با توجه به سلیقه و شرایط فرد می باشد. با توجه به این ویژگی تشک مواج، می توان گفت که نگرانی افراد از جهت ایجاد درد در ناحیه ی کمر بدلیل استفاده از تشک های مواج بی مورد است.

3. نداشتن نشتی و ضایعات از آنجا که تشک مواج با کیفیت و محکم است، هیچ گونه نشتی و ضایعاتی ندارد. نتیجه تشک های مواج مقرون و بصرفه، قابل حمل و سبک جهت جابجایی هستند، ولی نمی توان از آنها به عنوان یک بستر دائمی در دراز مدت استفاده کرد. در واقع هیچ چیزی بطور کامل خوب نیست و تشک های مواج در کنار مزایایی که دارد معایبی نیز دارد. ولیکن همانطور که گفته شد بهتر است برای استفاده از تشک مواج برای مدت طولانی با پزشک متخصص مشورت کنیم.

مجله سلامتی

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید