جشن سالگرد تاسیس شرکت رهروان ایساتیس گستر

جشن سالگرد تاسیس شرکت رهروان ایساتیس گستر
2 خرداد سال‌روز تاسیس شرکت رهروان ایساتیس گستر، یکی از مناسبت هایی است که سالانه در این مجموعه جشن گرفته می شود. امروز نیز ما یک جشن تدارک دیدیم و تمامی کارکنان عزیز مجموعه در کنار هم جمع شده و لحظاتی را با مدیران محترم به یادآوری روز های ابتدایی شروع کار مجموعه گذراندند.

تلاش ما بر این بود که بتوانیم دورهمی دوستانه و پر از شادمانی در کنار هم داشته باشیم و این نکته را مفتخرانه با هم مرور کنیم که ما یک خانواده ایم. این خانواده همواره با حمایت و احترام بسیار، بیشترین زمان روز را با هم سپری کرده اند و شریک حال خوب و موفقیت های فردی و سازمانی بودند. علاوه بر تمامی این موفقیت ها، دستاورد های جمعی ما در خصوص حفظ شان مشتریان با ارائه محصولات با کیفیت از موضوعاتی بود که در جشن مطرح گردید و همه افراد بر آن تاکید صد درصدی داشتند. 

برای پذیرایی پرسنل محترم از پک خوراکی سالم و طبیعی استفاده شد و این یکی از مهم ترین نکاتی بود که متصدیان برگزاری در نظر داشتند. این نکته بر این اصل استوار است که روان، جسم و تمامی ابعاد زندگی فردی پرسنل برای مجموعه اهمیت دارد و از هیچ تصمیمی برای حفظ سلامت بیشتر افراد چشم پوشی نخواهد شد.

سخنرانی کوتاهی از سوی مدیران مجموعه انجام گرفت و پرسنل مجموعه حال خوبی را در کنار هم تجربه کردند. در نهایت نیز خاطره این روز را با ثبت تصاویر برای خودشان نگاه داشتند.

امیدواریم و نگاه‌‌مان این است که ما به عنوان خانواده مجموعه رهروان ایساتیس گستر تا سالیان سال این مسیر را ادامه داده و بهترین ها را رقم بزنیم.

 

مجله سلامتی

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید