خبر معرفی محصولات جدید؛ ماساژور های تفنگی برند امسیگ

خبر معرفی محصولات جدید؛ ماساژور های تفنگی برند امسیگ
خبر معرفی محصولات جدید؛ ماساژورهای تفنگی برند امسیگ

 

در این بخش خبری از برند امسیگ و مجموعه شرکت های رهروان ایساتیس می خواهیم که یک محصول جذاب، کاربردی و پرطرفدار خودمان در دسته انواع ماساژور بدن  را به شما معرفی کنیم.

در سال های اخیر تیم تحقیقات بازار برند امسیگ پژوهش هایی را در زمینه نیاز بازار نسبت به انواع ماساژور ها بالاخص ماساژور تفنگی انجام دادند. در نهایت، نتایج به دست آمده از تحقیقات میدانی و نیز پرسش نامه ها نشان داد که مشتریان اقبال ویژه ای نسبت به انواع ماساژور های تفنگی دارند. در نتیجه این برند برنامه‌ریزی‌های دقیقی را در خصوص روند طراحی و عرضه ماساژور های تفنگی با کیفیت را آغاز نمود.

پس از تحلیل بازار و نیز رقبا بسیاری از نکات برای تصمیم گیرندگان در این برند روشن گردید که دقیقاً باید چه مسیری را طی نمایند تا محصولی در خور شان مشتریان ارائه نمایند.

مهم ترین بخش برنامه ریزی ها به این موضوع مرتبط می شد که بازار هدف ما چه کسانی هستند و محصول ما قرار است در خدمت رفع مشکلات چه افراد با چه ویژگی هایی و در چه رده سنی قرار گیرد.

یکی از بخش های مهم اقدامات تیم امسیگ طراحی های بصری و نیز برنامه ریزی های فنی محصولات بود. زیرا قرار بر این بود که هنر در کنار تکنولوژی قرار گیرد و محصولی منحصر به فرد و کاربردی به مشتریان تقدیم شود.

نتیجه تمامی پژوهش ها، برنامه ریزی ها، تحلیل ها و کارهای شبانه روزی یک تیم حرفه ای محصولی شد که اکنون به شما معرفی کردیم. این محصول این روزها در سبد محصولی برند امسیگ قرار گرفته است و خانواده ها می توانند آن را در سبد خانوار خود قرار دهند.

ماساژور های معرفی شده برند امسیگ دو مدل هستند با نام های ماساژور تفنگی ML146، ماساژور تفنگی ML148 هستند که مدل دومی متناسب برای مصارف افراد ورزشکار و حرفه ای است. اما مدل اول یعنی ML146 بهترین گزینه برای کسانی است که کاربرد عمومی از یک ماساژور انتظار دارند. این دو نوع ماساژور در بالاترین حد کیفی بوده و نسبت به تمامی ماساژور های رقیب از کیفیتی بالاتر برخوردار هستند. 

 

 

مجله سلامتی

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید