رونمایی از شیردوش های برقی جدید امسیگ

رونمایی از شیردوش های برقی جدید امسیگ
مفتخریم که در این صفحه خبری از مجموعه اخبار های مجموعه شرکت های رهروان ایساتیس به معرفی یکی از محصولات پرطرفدار و با کیفیت برند امسیگ بپردازیم.

 

شیردوش های برقی جدید برند امسیگ در اولین ماه از اولین فصل از سال 1403 محصولی بود که در این مجموعه رونمایی گردید و تمامی اقدامات لازم جهت ورود سریع تر و ساده تر به بازار مصرف انجام پذیرفت.  

شیردوش برقی دیجیتال امسیگ مدل BP86  و  BP82

این دو مدل شیردوش برقی دارای ویژگی های کلی مشابه هستند با تفاوت های جزئی. به طور مثال هر دو این شیردوش های برقی دارای قدرت مکش بسیار با پمپ اتوماتیک هستند که کار شیردوش را به شدت حرفه ای می کند.

این دو شیردوش سه عملکرد ماساژ، فشردن و مکش دارند و مرحله به مرحله باعث می شوند که روند شیردوشی بهتر انجام پذیرد.

یکی از تفاوت های مهم این دو دستگاه این است که شیردوش مدل BP86 دارای پنل کنترل لمسی است. بنابراین به راحتی می توانید با دستگاه کار کنید و از امکانات و گزینه های مختلف دستگاه استفاده نمایید. این دستگاه نیز علاوه بر آداپتور، باطری لیتیومی قابل شارژ دارد. بنابراین در مواردی که به برق دسترسی ندارید به راحتی می توانید از شارژ باطری بهره مند شوید.

از ویژگی های مهم و اصلی این دستگاه ها این است که قابلیت آن را دارد که تمامی بخش های این دستگاه از هم جدا شده و به راحتی استریلاسیون انجام می شود. در نتیجه زمانی که برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد بدون هیچ آلودگی بوده و تهدیدی برای سلامت کودکان نخواهد بود.

مزایای شیردوش های برقی برند امسیگ

زنان شاغل که دغدغه بالایی در زمینه شیردهی به فرزندشان دارند با استفاده از انواع شیردوش های برقی دیگر هیچ مشکلی در زمینه تغذیه سالم فرزندشان نخواهند داشت.

در واقع به زنان شیرده گفته می شود که با استفاده از این دستگاه ها شیر خود را داخل شیشه شیر بریزند و آن را در یخچال نگهداری کنند. در زمان مورد نیاز نیز شیر با شیشه کاملاً تمیز و بهداشتی به نوزادان داده می شود.

در روند قیمت گذاری این دستگاه ها تمامی تلاش بر این بوده است که بر حسب مزایا و نکات مثبت آن قیمت ها تعیین گردد. در نتیجه شما می توانید یک دستگاه شیردوش با کیفیت از یک برند آلمانی با صرفه اقتصادی را در سبد محصولات خانگی خود داشته باشید.

 

مجله سلامتی

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید