انواع چای لاغری گیاهی کدام است؟

انواع چای لاغری گیاهی کدام است؟
مواد تشکیل دهنده چای لاغری باعث کاهش اشتها و تمایل به خوردن و در نهایت کاهش وزن می شود.

البته استفاده ی مداوم از چای لاغری توصیه نمی شود؛ زیرا ممکن است عوارض جانبی داشته باشد و بر سیستم بدن، تاثیرات منفی بگذارد. اما این مسئله که برخی افراد انتظار دارند که فقط با خوردن چای لاغری گیاهی تاثیرات لاغری را در خود ببینند، تصور اشتباهی است و برای اینکه بتواند برایشان نتیجه بخش باشد باید در کنار استفاده از چای لاغری، ورزش و فعالیت نیز داشته باشند. در این مقاله برخی از چای های لاغری گیاهی را آورده ایم.

انواع چای لاغری گیاهی

1. چای زغال اخته دارای بوته های کوچک آبی و سیاه است که عمدتا در خزه ها، جنگل و مناطق کوهستانی یافت می شود. این چای گیاهی به تنظیم سطح قندخون کمک می کند و میل به غذاهای چرب و شیرین را کم می کند.

2. چای جینسنگ برای قرنها و مدت طولانی جینسنگ برای استقامت، سلامتی و انرژی در چین استفاده شده است. اخیرا محققان متوجه شدند که جینسنگ برای کنترل دیابت و کاهش وزن نیز موثر است. چای جنسینگ می تواند از ریشه های خشک یا تازه ی جنسینگ تهیه شود.

3. چای رز چای رز معطر است و مورد علاقه ی بسیاری از انسان ها می باشد که برای سم زدایی و جلوگیری از یبوست استفاده می شود. این چای موجب کاهش مصرف قند و در نهایت کاهش وزن نیز می گردد.

4. چای سبز چای سبز به غیر از تاثیراتی چون پیشگیری از سرطان، بیماری های قلبی و سایر بیماری ها دارد، در کاهش وزن و لاغر شدن نیز نقش به سزایی دارد. مصرف چند فنجان چای سبز در طول روز تاثیر بسیاری خواهد داشت. در واقع چای سبز باعث می شود که شما مدت زمان بیشتری احساس سیری کنید و اشتها را کم می کند. چای های لاغری گیاهی را بهتر است قبل از غذا میل کنید تا موجب کاهش اشتها و خوردن غذا به مقدار کمتر شود.

مجله سلامتی

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید