راهنمای خرید ماساژور بدن

راهنمای خرید ماساژور بدن
فارغ از اینکه ماساژ در علم پزشکی به اثبات رسیده و مزایای آن در کاهش بدن‌درد و تسکین دردهای عضلانی بر هیچ‌کس پوشیده نیست، خوب است بدانید که امروزه شرایط به‌گونه‌ای است که نوع تغذیه، شغل، شرایط زندگی و غیره ایجاب می‌کند تا همه ما پس از یک روز کاری خسته‌کننده برای کاهش استرس خود از ماساژ استفاده کنیم. با توجه به قیمت قابل‌توجه جلسات ماساژدرمانی پس بهترین گزینه، خرید دستگاه ماساژور است؛ اما چگونه می‌توان یک دستگاه ماساژور خوب خرید؟ پاسخ این سؤال درگرو مطالعه این مقاله از سایت امسیگ است؛ زیرا این مقاله از سایت امسیگ باهدف راهنمای خرید ماساژور نوشته ‌شده است.

نکات مهم در انتخاب دستگاه ماساژور

اطلاع از مهم‌ترین نکات خرید ماساژور هنگام خرید این محصول اهمیت زیادی دارد چراکه با بررسی برخی نکات در حین خرید می‌توان متناسب با نیاز و شرایط خود دستگاه ماساژور را انتخاب کرد. در ادامه این بخش به بررسی مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام تهیه ماساژور باید به آن توجه کنیم، می‌پردازیم.

  1. قیمت اصلی محصول
  2. بررسی طراحی و ساختار دستگاه
  3. راحتی و طراحی بدنه
  4. قابلیت جابه‌جایی
  5. دارای اثر درمانی
  6. تنوع در انواع ماساژ
  7. عمر و دوام باتری
  8. میزان صدا و آلودگی صوتی

وزن، ابعاد و طراحی دستگاه ماساژور

یکی از نکات مهم انتخاب دستگاه ماساژور که نباید از آن غافل شد، وزن، ابعاد و طراحی دستگاه ماساژور است. چراکه وزن دستگاه می‌تواند بیانگر قابل‌حمل بودن یا نبودن دستگاه ماساژور شود. به‌طورکلی وزن اغلب دستگاه‌های ماساژور دستی حدوداً 227 گرم است که این وزن بیانگر این موضوع است که می‌توان به‌راحتی این دستگاه را حمل کرد. همچنین طراحی دسته و ساختار اغلب دستگاه‌های ماساژور به‌گونه‌ای است می‌توان مدت‌ها بدون خسته‌شدن دست از آن‌ها استفاده کرد.

نوع ماساژور و کاربرد اصلی آن

متأسفانه یا خوشبختانه شرایط جامعه درحال‌توسعه به‌گونه‌ای است که در آن خلأ وجود یک دستگاه ماساژور احساس می‌شود؛ اما چرا داشتن ماساژور در این جوامع ضروری است؟ جواب واضح است، چراکه قیمت جلسات ماساژ نسبتاً بالاست و ماساژ می‌تواند تأثیر شگرفی در تسکین خستگی و کاهش استرس داشته باشد؛ اما قبل از هر اقدامی، آشنایی با نوع ماساژور و شناخت کاربرد آن‌ها نیز می‌تواند به مشتری کمک کند تا مطابق با شرایط خود ماساژور خریداری کند.

بیشتر بخوانید: بهترین روغن برای ماساژ بدن

ماساژور تفنگی

ماساژورهای زیبایی صورت

امروزه برخی از ماساژورها وجود دارند که می‌توانند تأثیر فوق‌العاده‌ای بر کاهش چین‌وچروک صورت و بهبود بافت پوست داشته باشند. استفاده از این ماساژورها می‌تواند در کلاژن‌سازی، درمان افتادگی پوست و جلوگیری از پیری زودرس مؤثر باشد. همچنین برخی از ماساژورها برای ماساژ صورت نیز می‌توانند در کاهش پف چشم و رفع تیرگی اطراف چشم نیز اثرگذار باشند.

ماساژور پا و ساق پا

ماساژورهای پا می‌توانند با اجرای تکنیک‌های ماساژ ژاپنی یا شیاتسو موجب کاهش دردهای مفصلی و تسکین اسپاسم‌های عضلانی شوند. همچنین این دسته از ماساژورها می‌توانند در تسریع و تحریک خون‌رسانی پا اثر بگذارند و در درمان گرفتگی رگ پا در هنگام خواب نیز تأثیرگذار باشند. از این دستگاه ها میتوان برای ماساژ زانو استفاده کرد.

ماساژور گردن و پشت

این دسته از ماساژورها با ایجاد حرکات کوبشی، لرزشی، چرخان و تکنیک شیاتسو سعی بر این دارند تا عضلات سفت را تا حد قابل‌توجهی شل کنند و موجب تسریع جریان خون در بدن شوند. این دسته از ماساژورها می‌توانند در درمان بیماری آرتریت روماتوئید مؤثر باشند.

ماساژور عضلانی

این ماساژورها که مانند یک تفنگ هستند، با اجرای حرکات کوبشی، چرخشی و لرزان موجب آزادسازی عضلات سفت شوند. این ماساژورها به علت وزن سبک و ساختار ارگونومیک خود بسیار در میان ورزشکاران محبوب هستند؛ چراکه این می‌توانند در فعال‌شدن اعصاب، کاهش درد و درمان آسیب‌های قدیمی مؤثر باشند. از برخی دستگاه های مخصوص ماساژ برای ماساژ لاغری شکم استفاده می کنند.

ماساژور حرفه ‌ای

 ماساژور=

امکان تنظیم سرعت و قدرت دستگاه ماساژ

مهم‌ترین سؤالی که می‌تواند ذهن مشتری را قبل از خرید درگیر کند این است که آیا دستگاه ماساژور قابلیت تنظیم قدرت و سرعت دارد؟ در پاسخ به این سؤال می‌توان گفت: یکی از مزایای دستگاه‌های ماساژ قابلیت تنظیم سرعت و قدرت ماساژ در بازه¬ای مشخص است. به این صورت که شما می‌توانید با بررسی پنل دیجیتال دستگاه، اقدام به تنظیم سرعت و قدرت دستگاه ماساژ کنید. ازآنجایی‌که برنامه اغلب ماساژورهای خانگی بی‌سیم 15 دقیقه‌ای است پس شخص می‌تواند وابسته به نیاز بدن خود و شدت خستگی، سرعت و قدرت دستگاه را تنظیم کند.

قیمت دستگاه ماساژ

قیمت دستگاه‌های ماساژ نیز مانند سایر دستگاه‌های برقی موجود در بازار وابسته به ابعاد، کارایی، برند محصول، کشور سازنده و غیره متفاوت است و این موضوع مهمی است که هر مشتری باید در هنگام انتخاب ماساژور نسبت به آن آگاه باشد. به‌طورکلی قیمت دستگاه‌های ماساژ وابسته به فاکتورهای بیان‌شده از 4 میلیون تومان شروع می‌شود که این پایان ماجرا نیست و گاهی می‌توان شاهد دستگاه‌های ماساژ 200 میلیونی نیز بود.

کشور سازنده و گارانتی ماساژور

آنچه به‌عنوان مهم‌ترین قسمت راهنمای خرید دستگاه ماساژور شناخته می‌شود، کشور سازنده دستگاه و گارانتی محصول است. معمولاً اغلب ماساژورها به علت محبوبیت خود در میان مردم از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. ضمن اینکه اغلب ماساژورهای برندهای معتبر دنیا مانند امسیگ به جهت مشتری‌مداری گارانتی 24 ماهه دارند که البته این گارانتی تنها برای تعمیر و یا تعویض ماساژور است و هیچ ارتباطی بادوام دستگاه ندارد.

بهترین مدل های دستگاه ماساژور امسیگ

اگرچه انتخاب بهترین ماساژور امسیگ کمی سخت است، چون ماساژور این برند از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار هستند. اغلب ماساژورهای امسیگ مجهز به سری و کلاهک‌های مختلفی هستند که می‌توانند نوع ماساژ را، تخصصی‌تر کنند. ضمن اینکه مناسب تمام اعضای بدن هستند و می‌توانند با ایجاد ضربات الاکلنگی و کوبشی، خستگی استرس یک روز نسبتاً پرچالش و اضطراب‌آور را کاهش دهند؛ بنابراین بهترین انتخاب ماساژور امسیگ با توجه به نیازتان، متغیر است.

با این حال طبق بررسی‌های انجام‌شده در پاسخ به سوال بهترین مدل ‌های دستگاه ماساژور امسیگ چیست؛ مطالعه جدول زیر را پیشنهاد می‌کنیم.

ردیف نام ماساژور دلایل

1

ماساژور مدل ML110 قیمت مناسب، دارای کنترل پنل دیجیتال، سطح بزرگ برای ماساژ دهی، اخذ جایزه طراحی انجمن OX-Design به علت طراحی ارگونومیک
2 ماساژور بدن امسیگ مدل ML104 کاربری بالا، ارزان، دارای چندین کلاهک
3 ماساژور گردن امسیگ مدل ML105 قابل‌استفاده برای پا و دست، دارای شارژر فندکی، سبک
4 ماساژور بدن امسیگ مدل ML108 قابلیت تنظیم شدت ماساژ، مناسب کل بدن؛ مناسب لاغری، درمانی، ریلکسیشن، کلاهک جداگانه قابل تعویض، قیمت مناسب
5 ماساژور کف پا مدل FW220 قابلیت تنظیم جهت و شدت ماساژ، مناسب پشت کمر، ساق پا، کف پا، ران؛ کاربری درمانی و ریلکسیشن

جمع‌بندی

اگرچه امروزه می‌توان شاهد ماساژورهای درمانی کل بدن در اماکن تجاری، تفریحی و غیره بود؛ اما می‌توان این ماساژورها را باقیمت مناسب‌تر و در ابعاد کوچک‌تر در خانه داشت. از اینکه امسیگ را برای آشنایی با راهنمای خرید ماساژور برقی انتخاب کردید، بسیار خرسندیم و توصیه می‌کنیم برای خرید و انتخاب بهترین ماساژور روی ما حساب کنید.

محصولات مرتبط
مجله سلامتی

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید