معرفی مدل های جدید فشار سنج های برند امسیگ

معرفی مدل های جدید فشار سنج های برند امسیگ
با افتخار باید بگوییم که مجموعه شرکت های رهروان ایساتیس دو مدل از محصولات جدید خود در دسته بندی انواع فشار سنج ها را به بازار معرفی کرده است. در این محصول آخرین تکنولوژی ها در کنار طراحی منحصر به فرد قرار گرفته و محصولی در شأن‌ مشتریان ارائه شده است.

معرفی فشار سنج BO71  و BO14

دو مدل جدید از فشار سنج های برند امسیگ به نام های اختصاصی BO71  و BO14   جزء جدید ترین مدل های محصولات از این برند هستند که در این بخش خبری از مجموعه اخبار شرکت به معرفی آن ها می پردازیم.

از مهم ترین ویژگی هایی که به صورت یکسان در این دو محصول می توان مشاهده نمود موارد زیر هستند:

طراحی نو و منحصر به فرد: خوش بختانه می توانیم به طراحی جذاب این فشار سنج ها به عنوان نقطه قوت آن ها اشاره کنیم. طراحی ای شیک و کاربردی که علاوه بر بحث زیبایی شناختی موجب بهبود کاربری آن ها شده و در هنگام استفاده، چالشی برای افراد ایجاد نخواهد کرد.

عملکرد با کیفیت و پر سرعت: این فشار سنج ها را می توانید با بالاترین کیفیت عملکردی مورد استفاده قرار داده و از نتایج نمایش داده شده در صفحه دیجیتالی آن بهره مند شوید. زمانی که شما روند فشار سنجی را آغاز می کنید در کوتاه ترین زمان نتایج بر صفحه دیجیتالی آن نقش می بندد و از شرایط جسمانی خود از جمله فشار خون و ضربان قلب آگاه خواهید شد.

تکنولوژی پیشرفته: تمامی بخش های سخت افزاری این دستگاه ها بر اساس آخرین تغییرات مرتبط با تکنولوژی های روز دنیا مورد استفاده قرار گرفته است.

خاتمه

در این بخش خبری تلاش‌مان بر این بود که جدیدترین محصولات‌ برند امسیگ را که اخیراً به سبد محصولی مان افزوده شده است را خدمت تان معرفی کنیم.

در صورتی که به توضیحات تکمیلی در خصوص ویژگی‌های هر کدام علاقه‌مند هستید توصیه می کنیم که به صفحات معرفی محصول هر کدام آن ها مراجعه کنید. 

مجله سلامتی

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید