جشن پایان سال شرکت امسیگ 1403

جشن پایان سال شرکت امسیگ 1403
یکی از مهم ترین جشن هایی که در روزهای پایانی سال 1402 در شرکت رهروان ایساتیس ( نماینده انحصاری برند امسیگ ) برگزار شد، جشن آغاز بهار 1403 است.

در این جشن همه همکاران عزیز در کنار هیئت مدیره و روسای محترم شرکت بودند و پشت سر گذاشتن یک سال موفقیت آمیز را با هم جشن گرفتند.

یکسری برنامه هایی که برای این روز در نظر گرفته شده بود از این قرار است:

در ابتدا برای تغییر حال و هوای مهمانان گرامی از موسیقی زنده استفاده شد تا عزیزان با احساس بهتری جشن را شروع کنند. در طول جشن، هیئت مدیره نیز همراه با کارشناسان، مدیران و سرپرست‌های هر بخش از اجرای موسیقی لذت بردند.

بعد از آن ویدئویی پخش شد که در آن همه نیروها و پرسنل شرکت پیشاپیش آغاز سال نو را تبریک گفتند. همچنین گزارش های تصویری جذاب و خاطره انگیزی را با هم مرور کردند.

برای مثال ویدئو تولد پرسنل که به صورت مرتب در طول سال برای تک تک اعضا برگزار شده بود را مشاهده کردیم.

در کلیپی که پخش شد پلان‌هایی را دیدیم که باعث شد همه ما لحظات فان و جالبی را تجربه کنیم.

بعد از آن هم  قائم مقام شرکت، جناب آقای میثم خبیری و مشاوران این شرکت  درباره  مسیر سال گذشته و برنامه های آینده برای همکاران سخنرانی کردند.

در نهایت مهمانان گرامی پذیرایی شدند و ساعتی را تیم‌های مختلف در کنار هم معاشرت کردند.

هیئت مدیره شرکت امسیگ

کیک جشن سال نو امسیگ

در واقع جشنی که برگزار شد با هدف دور هم جمع شدن همه همکاران و آشنایی بیشتر آن‌ها بود. پرسنلی که جدیداً به تیم رهروان ایساتیس اضافه شده بودند به همکاران قدیمی معرفی شدند تا در سال آینده همکاری موفقی با هم داشته باشند.

همکارهای قدیمی هم با یادآوری خاطرات سال گذشته باهم لحظات خوشی را تجربه کردند. چون در فضایی بیرون از شرکت دور هم بودند و بدون دغدغه و استرس کاری می‌توانستند با هم معاشرت کنند.

جشن پایان سال علاوه بر این که برای گذراندن لحظات شادی است، می‌تواند نقطه خوبی باشد تا همه افراد بتوانند به دستاوردهایی که در سال گذشته داشته‌اند نگاهی بیندازند و آن را جشن بگیرند.

در این دورهمی افراد می‌توانند به مسیری که آمده‌اند توجه کنند و خطاها و حتی تصمیمات درست خودشان را مرور کنند. مرور عملکرد در نهایت منجر به این می‌شود که در سال آینده بتوانند با کمترین اشتباه و بالاترین کیفیت مسیر خودشان را برنامه ریزی کنند.

 

هیئت مدیره امسیگ

 

در یک بخش جشن نیز برنامه‌ریزی‌هایی انجام شد تا همه گروه ها به صورت دسته جمعی عکس یادگاری بگیرند.

جشن سال نو امسیگ

در پایان مراسم نیز تیم هیئت مدیره و مدیریت محترم عامل از تمامی مهمانان و پرسنل در جشن تشکر نموده و با هدایایی آن ها را بدرقه کردند.

مجله سلامتی

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید