بهترین پشت کمری طبی چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین پشت کمری طبی چه ویژگی هایی دارد؟
بهترین پشت کمری طبی و ویژگی های آن موضوعی است که در ادامه این مقاله قرار است به آن بپردازیم. به شما توصیه می کنیم که اگر قصد خرید یک پشت کمری طبی مناسب و استاندارد را دارید ادامه مطالب ما را از دست ندهید. زیرا در بخش های مختلف و تفکیک شده به ارائه اطلاعاتی خواهیم پرداخت که می تواند شما را در زمینه انتخاب و بررسی قیمت پشت کمری طبی با کیفیت کمک کند.

استفاده و خرید پشت کمری طبی استاندارد به شما کمک می کند که فشار های وارده به کمر و ستون فقرات کاهش پیدا کرده و شما بتوانید مدت زمان زیادی را روی صندلی بنشینید. برای مثال کسانی که کارمند هستند و باید مدت زمان زیادی پشت میز باشند یا کسانی که رانندگان حرفه ای هستند و شغل شان این است می توانند از پشت کمری های طبی استفاده نمایند.

ویژگی های بهترین پشت کمری طبی

اگر به دنبال یک بالشتک پشت کمری طبی هستید که در هنگام نشستن روی صندلی و در خودرو بتواند حمایت کاملی از ستون فقرات و کمر شما داشته باشد، نیاز است که هنگام خرید به یکسری ویژگی ها توجه ویژه ای داشته باشید.

بالش پشت کمری همانطور که از نامش بر می آید برای کاهش سطح فشار به کمر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین نیاز است که متریال ساخت آن و نیز طراحی آن به گونه ای باشد که بتوانید به مدت طولانی از مزایای آن بهره مند شوید.

بهترین پشت کمری طبی دارای ویژگی هایی است که به طور عمده شامل موارد زیر می شود:

متریال با کیفیت

این روزها در بازار مواد اولیه بسیاری هستند که در ساخت و تولید انواع پشت کمری های طبی مورد استفاده قرار می گیرند. مموری فوم از سری متریال با کیفیتی است که حافظه دار است و خاصیت بازگشت پذیری دارد. در واقع این ماده اولیه برای تولید انواع بالش های طبی براساس ساختار ستون فقرات شما شکل گرفته و باعث می شود کمترین فشار به اسکلت بدن شما وارد شود.

رویه استاندارد و با کیفیت پشت کمری

رویه های پارچه ای که روی بالش های طبی استفاده می شود از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع مدت زمان طولانی را در روز افراد مجبور هستند روی مبل یا صندلی های محل کارشان بنشینند. از همین جهت ضروری است است که رویه های بالش های طبی از جهت بهداشتی بودن و کیفیت در سطح بالایی قرار داشته باشند. 

دوام و ماندگاری

ماندگاری یک پشت کمری خوب منوط به استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت آن است. بنابراین هر چه مواد اولیه با کیفیت تر باشد مدت زمان بیشتری دوام خواهد داشت.

طراحی متناسب با ساختار استخوان بندی افراد مختلف

یک پشت کمری طبی خوب ضروری است که بر اساس استاندارد های بالایی طراحی شده باشد. در واقع طراحی آن ها با ید به شکلی باشد که افراد مختلف با استخوان بندی های متفاوت بتوانند از آن استفاده کنند بدون این که آسیبی به کمر آن ها وارد شود.

اندازه و سایز مناسب پشت کمری طبی

ابعادی که انواع پشت کمری های طبی دارند زیر مجموعه همان  طراحی قرار می گیرند و نیاز است که در هنگام طراحی و تولید به این مورد توجه ویژه شود. برای مثال پشت کمری طبی برای افراد مختلف از جمله کسانیکه گودی کمر بیشتری دارند نسبت به کسنی که پشت کمری طبیعی تر دارند طراحی و تولید می شود. برای مثال پشت کمری طبی مدل MF10 برند امسیگ مناسب ترین گزینه برای کسانی است که گودی کمر یا انحنای غیر طبیعی کمر دارند. 

پشت کمری طبی مدل MF02 , پشت کمری طبی  KF02  برای کسانی توصیه می شود که تمایل دارند بخش های وسیع تری از کمرشان توسط این پشت کمری ها حمایت شوند؛ زیرا این دو محصول از برند امسیگ دارای ارتفاع بیشتری هستند. 

مزایای بهترین پشت کمری طبی

از فوایدی که می توانیم برای پشت کمری طبی برشمریم موارد زیر هستند:

  • رویه تنفسی آن کمک می کند که بدن شما عرق سوز نشود
  • نرم بودن بافت متریال پشت کمری طبی به شما کمک می کند که حالت آرامش بیشتری در هنگام تکیه زدن به آن داشته باشید.
  • پشت کمری طبی به صورتی تولید شده اند که شما میتوانید از آن در صندلی های مختلفی استفاده نمایید. برای مثال شما روی صندلی های اداری، صندلی های ماشین و نیز مبل خانگی نیز می توانید بهره ببرید. در نتیجه محدودیتی در محل استفاده از این باش های پشت کمری نخواهید داشت.
  • بهترین پشت کمری طبی به دلیل این که ساختار آن به درستی طراحی شده است به شما کمک می کند که ستون فقرات شما به درستی شکل گرفته و هیچ گونه شکستگی و دفرمگی در ناحیه ستون فقرات شما وجود نداشته باشد.

نتیجه گیری

در این مقاله عمده اطلاعاتی که در زمینه  انتخاب بهترین پشت کمری طبی باید داشته باشید را آورده ایم. توجه به جزئیات و ویژگی های انواع پشت کمری های طبی به شما کمک می کند که انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید و بعد از استفاده از این محصول طبی از جهت جسمانی شرایط بهتری را تجربه نمایید.

 

امسیگ

محصولات مرتبط
مجله سلامتی

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید