عیب یابی دستگاه های بخور (2)

در بخش اول مقاله عیب یابی دستگاه بخور به تعدادی از موارد عیب یابی دستگاه بخور اشاره شد در این بخش به موارد دیگری از دلایل احتمالی ایرادات و نحوه رفع آن می پردازیم.

  1. مقدار آب خارج شده، اندک است.

دلیل احتمالی :

ترانسفورماتور کثیف است.

راه حل :

با یک مسواک نرم، ترانسفورماتور را تمیز کنید. با انگشتان خود یا اشیا تیز ترانسفورماتور ( صفحه فلزی ) را تمیز نکنید.

 

دلیل احتمالی :

آب، کثیف است و یا به مدت طولانی در مخزن، نگه داشته شده است.

راه حل :

مخزن آب را تمیز کنید و آب را تعویض کنید.

 

  1. صدای غیر طبیعی

دلیل احتمالی :

تشدید صدا در مخزن آب، هنگام کم شدن بیش از حد آب.

راه حل :

در مخزن آب، آب پر کنید.

 

دلیل احتمالی :

دستگاه روی یک سطح غیر صاف قرار دارد.

راه حل :

دستگاه را به یک سطح صاف، انتقال دهید.

 

  1. درپوش محکم بسته شده.

دلیل احتمالی :

محکم شدن بیش از حد درپوش.

راه حل :

برای باز شدن آسان، به دنده های درب تانکر، مایع صابون اضافه کنید.

 

  1. بخار از زیر مخزن آب خارج می شود.

دلیل احتمالی :

مخزن آب در جای خود، خوب قرار نگرفته است.

راه حل :

مخزن آب را بیرون آورید. دقت کنید که محل اتصال مخزن آب و بدنه اصلی تمیز باشد. مخزن آب را با دقت در جای خود قرار دهید. مخزن آب باید بر روی بدنه محکم بسته شود.

 

ارائه مشکلات و راه حل های بیشتر در بخش سوم مقاله عیب یابی دستگاه های بخور

 

 

 

دیدگاه شما

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.

نماد اعتماد الکترونیک امسیگ