چگونه پوست خود را جوان نگه داریم ؟!

چگونه پوست خود را جوان نگه داریم ؟!
پیر شدن و بالا رفتن سن موضوعی است که متاسفانه توقف آن از دست ما خارج است. اما بشر از آغاز خلقت خود همواره بدنبال راهکارهایی برای جوان ماندن و حفظ زیبایی خود بوده است.

داشتن پوست زیبا و جوان یکی از فاکتورهای تجربه حس جوانی و نشاط ، حتی سنین بالاتر است. چین و چروک های صورت و جوش های آن معضلاتی هستند که همواره بدنبال راهکارهایی برای از بین بردنشان هستیم. راهکارهایی که بعضاً هزینه های هنگفتی را به ما تحمیل می کنند. اما باید بدانیم که داشتن پوست زیبا منوط به این روش ها نیست بلکه ما با انجام برخی نکات ساده در منزل نیز می توانیم ، پوستی سالم ، صاف و با طراوت را برای خودمان به ارمغان بیاوریم. در ابتدای این مطلب قصد داریم به شما بگوییم راز داشتن پوست زیبا ، مراقبت کردن و رسیدگی مستمر به آن است. به همین منظور در ادامه راه های ساده ای را به شما معرفی می کنیم که با انجام دادن آن ها به آرزوی داشتن پوستی جوان ، شاداب و زیبا خواهید رسید. پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

راهکار های مهم برای جوانسازی صورت 

نکات مهم برای جوان ماندن پوست موارد زیر هستند:

1. صورتتان را مرتب بشویید: زندگی شهری با آلودگی های بسیاری توامان است . باید بدانیم که تمام این آلودگی ها روی پوست صورت ما می نشینند و مانع از نفس کشیدن و اکسیژن رسانی به آن می شود. درنتیجه برای جلوگیری از عواقب و تاثیرات این آلودگی ها ، بهتر است صورتتان را با یک پاک کننده مناسب نوع پوستتان شستشو دهید.پ

2. آب زیاد بنوشید: کم آبی بدن بر روی صورت هم تاثیر می گذارد و به مرور باعث خشکی و چروک شدن آن می شود. پس لازم است که در طول روز آب کافی بنوشید. در ضمن شما می توانید این آب را از مصرف میوه ها و سبزیجات نیز تامین کنید .

3. از ماسک های خانگی استفاده کنید: ماسک های خانگی ساخته شده برپایه مواد مغذی مانند عسل، لیمو، سدر، ماست و... به پوستتان کمک می کند که مواد مورد نیازش را به خوبی جذب کرده و در عین حال پاک و تمیز شود.

4. از ضدآفتاب ها استفاده کنید. اشعه های موجود در نور خورشید باعث آسیب های جدی به پوست می شوند آسیب هایی مانند چین چروک و کک و مک ، پس مهم است که حتما در طول روز از ضدآفتاب استفاده کنید .حتی اگر مدت کوتاهی از روز را در معرض آفتاب هستید.

5. از بخور صورت غافل نشوید: بخور دادن یک روش بسیار مفید برای پاکسازی صورت است که امروزه در بسیاری از سالن های آرایشی لوکس از این روش برای مشتری هایشان استفاده می کنند. خبر خوب اینکه کمپانی امسیگ پیشرو در زمینه تجهیزات پزشکی برای شما شرایطی را فراهم آورده تا بدون مراجعه به این سالنها و در منزل خودتان به راحتی از این امکان برخوردادر شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص بد نیست سری به قسمت محصولات همین سایت و یا پکیج زیبایی و تناسب اندام امسیگ بزنید.

6. صورتتان را ماساژ دهید: ماساژ دادن صورت باعث خون رسانی به تمام قسمت های آن شده که این امر سلامت و شادابی پوست شما را تضمین می کند. نکته جالب اینکه شرکت امسیگ ماساژورهایی نیز برای صورت و بدن طراحی و عرضه کرده که با استفاده از آنها داشتن پوست شاداب و با طراوت به سادگی محقق خواهد شد.

 

مجله سلامتی

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید