آیا لاغری شکم با کیسه آب گرم امکان پذیر است؟

آیا لاغری شکم با کیسه آب گرم امکان پذیر است؟
در این مقاله قصد داریم که در خصوص تاثیر کیسه آب گرم روی لاغری مباحثی را مطرح سازیم. اگر به دنبال راهی هستید که به عنوان تکنیکی مکمل در کنار ورزش و مراقبت های تعذیه ای به شما کمک کند که کاهش چربی هایتان در نواحی شکمی و پهلوها با سرعت بیشتری انجام پذیرد توصیه می کنیم که این مقاله را از دست ندهید.

گاهی برخی از افراد تصور می کنند که علت خرید کیسه آب گرم محدود به این است که در دوران پریودی مورد استفاده قرار گیرد تا قدری از دردهای شکمی را کاهش بخشد. اما واقعیت  این است که کیسه های آب گرم سال های زیادی است که در کشور های مختلف مورد استفاده بوده و در کشور ما نیز مورد اقبال گسترده ای قرار گرفته است. اما در ادامه این مطالب با یکی دیگر از کاربرد های کیسه های آب گرم آشنا خواهید شد. 

تاثیر کیسه آب گرم روی لاغری شکم 

یکی از پرسش‌هایی که خانم ها مطرح می سازند امکان لاغری شکم با کیسه آب گرم است. در واقع آن ها می خواهند بدانند که  آیا می توانند با استفاده از انواع کیسه آب گرم و قرار دادن ان ها روی شکم چربی های این نواحی را به طور کامل از بین بروند.

واقعیت این است که کمپرس های گرم می توانند تا حد قابل توجهی در کاهش چربی های اطراف شکمی تاثیر داشته باشند. در واقع حرارت بالا باعث می شود که بافت چربی اطراف شکمی شکسته شده و به مرور از بین بروند.

زمانی که شما از انواع کیسه های آب گرم استفاده می کنید و حرارت به بافت چربی می رسانید نیاز است که ماساژ هم داشته باشید. در واقع ماساژ دادن کمک م یکند که چربی ها بتوانند حرکت کنند و به مرور از بین بروند.

حرارت عاملی در جهت حرکت توده های چربی خواهد بود و بهترین توصیه این است که این اقدام در طول روز  چندین مرتبه انجام شود.

به طور کلی آب گرم با حرارت بالا برای کاهش چربی ها اثر مثبت صد درصدی دارد. به همین دلیل است که حتی برای افرادی که قصد کاهش وزن را دارند توصیه می شوود در طول روز تعدادی لیوان آب گرم بنوشید و بدن خودتان را هیدراته نگه دارید.

مزایای کاهش چربی با کیسه آب گرم

یکی از مهم ترین موضوعاتی که می توانیم در این بخش در خصوص آن صحبت کنیم مزایای کیسه آب گرم بر کاهش چربی  است. از مهم‌ ترین مواردی که می توانیم برای شما برشمریم شامل موضوعات زیر هستند:  

بدون خطر

زیرا کیسه آب گرم بدون هیچ مشکلی می تواند برایتان اثر بخشی مثبتی داشته باشد. این روش برای کاهش وزن تهاجمی نبوده و هیچ آسیبی هم به بافت بدنی وارد نمی کنند.

اثرگذاری قابل توجه

در کوتاه ترین زمان کیسه های آب گرم تاثیرات خود را آشکار می سازند. به همین دلیل بهتر است که به این روش به عنوان گزینه ای برای کاهش چربی ها استفاده نمایید.

نکاتی در خصوص استفاده از کیسه آب گرم در کاهش چربی

مهم ترین توصیه ای که می توانیم برای شما داشته باشیم این است که استفاده از کیسه های آب گرم باید به عنوان تکنیکی مکمل محسوب شود. برای مثال می توانید ورزش کنید، ماساژ داشته باشید، مراقبت های تغذیه ای را مد نظر قرار دهید و ... . 

بنابراین تمامی این موارد در کنار هم می توانند نتایج سریع الاثر و مهمی در پی داشته باشند.

دومین نکته این است که کیسه های آب گرم روزانه باید مورد استفاده قرار گیرند. به همین دلیل یک برنامه ریزی دقیقی باید در خصوص زمان های استفاده از کیسه آب گرم داشته باشید. استفاده مستمر از هر تکنیکی از جمله کیسه آب گرم می تواند در بلند مدت اثرات خودش را آشکار سازد.

خطرات کیسه آب گرم نیز می تواند در کنار تمامی مزایای آن مورد توجه باشد تا از بروز مشکلات احتمالی بکاهیم. 

کیسه آب گرم؛ تکنیک غیر مستقیم کاهش وزن

در واقع به این نکته باید توجه داشته باشید که کیسه آب گرم روشی غیر مستقیم برای کاهش چربی های اطراف پهلو و شکم هستند. در نتیجه نیاز است که همانطور که در بخش های قبلی گفته شد در کنار استفاده از کیسه آب گرم سایر تکنیک های کاهش  وزن را نیز در برنامه خود داشته باشید. این مساله باعث می شود که در کوتاه ترین زمان به سایز دلخواه خودتان برسید.

 خاتمه

در این مقاله تلاش نمودیم شما را با یکی از انواع کاربردها و مزایایی که کیسه های آب گرم برایتان دارند آشنا کنیم. خوشبختانه در سال های اخیر نسبت به این محصول که در دسته کالاهای طبی قرار می گیرد آگاهی بسیاری پیدا کرده اند و در حیطه های مختلف از مزایای آن بهره‌مند می شوند.

دو نوع کیسه آب و گرم وجود دارد  که می توانید تفاوت کمپرس سرد و گرم را در لینک بخوانید. 

محصولات مرتبط
مجله سلامتی

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید