بهترین مدل های ماساژور صورت

بهترین مدل های ماساژور صورت
برای رفع چین و چروک پوست، جوانسازی و برطرف کردن سیاهی دور چشم، می‌توان از انواع ماساژور صورت استفاده کرد که با کمی جستجو در بازار، مدل‌های مختلفی از این دستگاه را مشاهده می‌کنید. خبر خوب اینکه شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود و بودجه‌ای که در دست دارید، از بین مدل‌های مختلف و متنوع، یک گزینه مناسب را انتخاب و خریداری کنید؛

اما مسئله مهمی که وجود دارد، میزان اطلاعاتتان نسبت به این محصول است‌. در واقع اگر شناخت کافی در این باره نداشته باشید، شانس شما برای کسب تجربه یک خرید موفقیت آمیز، کمتر خواهد شد. به همین دلیل، ما در این مقاله از امسیگ، مروری بر ویژگی بهترین مدل های ماساژور صورت داریم تا پس از مطالعه آن، بتوانید با دید بهتری نسبت به خرید دستگاه مورد نظر، اقدام کنید. پس مثل همیشه، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

انواع ماساژور صورت

در اولین بخش از این مقاله قصد داریم انواع دستگاه ماساژور صورت را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم و در ادامه به بررسی مدل‌های مختلف آن بپردازیم. بنابراین اگر علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کاربرد و مزایای هر یک از آن‌ها هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

ماساژور صورت برقی

انواع ماساژور صورت برقی به کمک نیروی الکتریکی، با ایجاد لرزش و گرما، عمل ماساژ را انجام می‌دهند و نیازی به صرف انرژی مستقیم توسط خود فرد برای استفاده از آن، نخواهد بود.

این ماساژورها در انواع کوچک و بزرگ با کاربردهای متنوع طراحی و تولید می‌شوند. برخی از انواع آن قابل حمل است که می‌توان حتی در بیرون از خانه و محل کار و... هم مورد استفاده قرار داد و روند رسیدن به نتیجه دلخواه از ماشاژ را، سرعت بخشید.

ماساژور صورت دستی

در میان انواع دستگاه‌های ماساژور، مدل‌های دستی هم طرفداران زیادی دارند. این نوع دستگاه‌ها برخلاف مدل برقی، به واسطه نیروی دست یا با مصرف انرژی باتری کار می‌کنند. آنها معمولا نسبت به مدل برقیِ معادل خود، وزن سبک‌تری دارند و قابل حمل هستند. از این‌ روی می‌توان تقریبا تمام مدل‌های آن را در طول سفر و بیرون از خانه با خود به همراه داشت.

ماساژ صورت


خرید دستگاه بخور اصل آلمانی از برند امسیگ


مدل های ماساژور صورت

همانطور که در قسمت‌های قبل توضیح دادیم، ماساژور صورت به دو نوع برقی و دستی تقسیم می‌شود، که آشنایی با مدل‌های مختلف آن قبل از خرید، مهم است. از این روی در ادامه شما را با ویژگی و کاربرد هر کدام از انواع و مدل‌های این دستگاه، آشنا می‌کنیم.

غلطک سنگی

غلطک سنگی در فهرست محبوب‌ترین و بهترین ماساژور صورت قرار دارد؛ زیرا معمولا با سنگ‌های درمانی نظیر سنگ یشم ساخته می‌شود و دو طرف آن مانند غلطک با قابلیت چرخش، به راحتی روی پوست صورت به حرکت می‌آید و سبب بهبود گردش خون در مویرگ‌های زیر پوستی می‌شود.

همچنین شاید این سوال برای پیش بیاید که چه زمان‌هایی باید از ماساژور غلطک سنگی استفاده کنیم؟ در پاسخ به پرسش باید بگوییم که محدودیت خاصی برای استفاده از غلطک‌های سنگی در نظر گرفته نشده است و شما می‌توانید در طول شبانه روز، بارها از آن استفاده کنید. البته توصیه می‌کنیم که پیش از استفاده، حتما آن را داخل یخچال قرار دهید تا سنگ ماساژور خنک شود و علاوه بر جوانسازی پوست، پف و ورم صورت را هم کاهش دهد.

غلطک فلزی

رولر غلطک فلزی برخلاف مدل سنگی، از فولاد ضدزنگ ساخته شده است. با استفاده از این ماساژور می‌توانید در خانه، پوست خود را تحت درمان کرایوتراپی قرار دهید و با تحریک کلاژن‌سازی به واسطه دمای فولادِ این غلطک، شادابی و نشاط را برای پوست صورتتان به ارمغان آورید.
 برای استفاده از ماساژور فلزی هم کافیست ابتدا برای چند دقیقه آن را داخل یخچال قرار دهید تا دمای غلطک کاهش یابد، سپس آن را به آرامی روی پوستتان حرکت دهید و در گذر زمان، شاهد اثرات مثبت آن بر صورت خود باشید‌.

غلطک ارتعاشی

غلطک ارتعاشی نیز ماساژوری است که در قسمت انتهایی خود، دو توپ فلزی خنک کننده دارد‌. در ساخت این محصول از متریال رزکوارتز استفاده شده است و هیچ محدودیتی از نظر استفاده در طول روز ندارد. غلطک ارتعاشی قادر است تا با ایجاد فرکانس ۶۰۰۰ لرزش بر دقیقه، پوستی سالم و شفاف را برایتان به ارمغان آورد و از پیری پری زودرس پوست پیشگیری کند. همچنین با ارتعاشاتی که از خود تولید می‌کند، سبب کاهش استرس و القای حس آرامش در وجود شما خواهد شد‌. بنابراین اگر می‌خواهید ساعاتی از روز را با آرامش سپری کنید و از اضطراب و ناراحتی فاصله بگیرید، این محصول می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

آیس رولر

آیس رولر یا همان غلطک یخی، برای پیشگیری از افتادگی پوست و افزایش نشاط و شادابی آن بسیار تاثیرگذار است. استفاده از این ماساژور به عنوان یکی از بهترین رولرهای موجود در بازار، توسط بسیاری از متخصصان زیبایی توصیه می‌شود و در اغلب مراکز فروش لوازم بهداشتی و مراقبتی پوست به قیمت مناسب وجود دارد. از این ‌روی اگر به سلامت پوست صورت خود اهمیت می‌دهید، می‌توانید با تهیه این محصول، گام موثری در جهت حفظ طراوت و زیبایی بردارید.

در ضمن یکی دیگر از کاربردهای آیس رولر کاهش پف صورت است، به همین دلیل می‌توان از آن چند دقیقه پیش از آرایش صورت استفاده کرد تا میزان ورم و پف پوست را کاهش دهد.

ماساژ صورت با دستگاه ماساژور


خرید بالش طبی امسیگ از نمایندگی رسمی


سنگ ماساژ صورت یا گواشا

گواشا که به عنوان یک سنگ درمانی هم شناخته می‌شود، یک وسیله بسیار کاربردی و موثر جهت حوانسازی پوست صورت است. این سنگ به‌گونه‌ای تراش خورده است که یک بخش آن لبه‌دار و قسمت انتهایی آن باریک است. با انتقال فشار دست و حرکت دادن آن روی پوست، می‌توان به تدریج، میزان چین و چروک صورت  را کاهش داد.

این سنگ خواص درمانی متعددی دارد و سبب بهبود فعالیت غدد لنفاوی نیز می‌شود. همچنین سرعت ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده را افزایش می‌دهد و به روند تولید رشته‌های کلاژن سرعت می‌بخشد. در ضمن، نکته حائز اهمیت این است که میزان فشار وارده از سمت دست شما به سنگ گواشا باید کنترل شده باشد و از حد مجاز بیشتر نشود، زیرا در این صورت ممکن است به مویرگ‌های زیر پوستی آسیب برساند و موجب کبودی موقت در سطح پوست شود.

ماساژور سه بعدی صورت

ماساژورهای سه بعدی کوچک هم از یک پایه وی شکل و دو گوی متصل به آن تشکیل شده‌اند. استفاده از این وسیله بسیار راحت است و تنها کافیست نواحی سر و گردن خود را با گوی‌های فلزی موجود در انتهای آن، ماساژ دهید.

این ماساژور حس آرامش و زیبایی را به شما هدیه می‌کند و سبب بهبود گردش خون در ناحیه مربوطه می‌شود. از دیگر مزایای استفاده از این ماساژور می‌توان به کاهش پف صورت و افزایش تولید کلاژن اشاره کرد.

بادکش صورت

بادکش صورت که چند مدل کاپ سیلیکونی کوچک است، ظاهر ساده‌ای دارد، اما تاثیری که روی درمان افتادگی پوست می‌گذارد، واقعا شگفت‌انگیز است. براساس تجربه خریداران، این محصول در مدت زمان معین، تاثیر بیشتری بر رفع چین و چروک و افتادگی پوست می‌گذارد.
 به همین خاطر در سال‌های اخیر به شدت مورد استقبال زیباجویان قرار گرفته است و اکثر مصرف‌کنندگانی که به صورت منظم این محصول استفاده کرده‌اند، شاهد کاهش شدت غبغب، شل شدگی و چروک‌های پوست خود بوده‌اند.

دستگاه ماساژ برقی صورت

در مدل برقی ماساژور صورت که یکی از کاربردی‌ترین انواع این دستگاه محسوب می‌شود، برای فعالیت نیاز به انرژی برق است و به دلیل کاربری راحت، همواره مورد استفاده مشتریان قرار گرفته است. همچنین برخی از مدل‌های این ماساژور قابل حمل است و می‌توان بیرون از منزل هم از آنها اسفتاده کرد.

ماساژور اطراف چشم

یکی از پرفروش‌ترین انواع ماساژور صورت ، مدلی است که برای اطراف چشم طراحی شد است و باعث کاهش خستگی و درد اطراف عضلات این ناحیه می‌شود‌. علاوه بر این، در کاهش سر درد و بهبود گردش خون در عروق اطراف چشم هم بسیار موثر است.

این ماساژور مدل‌های مختلفی دارد و در طرح‌های گوناگون با قابلیت‌های پخش موسیقی، تشعشعات مادون قرمز، لرزش و تغییر دما به بازار عرضه می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید: راهنمای خرید ماساژور بدن

مهمترین نکات انتخاب ماساژور صورت

پس از آشنایی با انواع ماساژور صورت و شناخت کاربرد هر یک از آن‌ها، نوبت آن رسیده است تا با نکاتی که حین خرید این محصول باید در نظر داشته باشید، آشنا شوید. از این ‌روی در ادامه مهم‌ترین نکات انتخاب این دستگاه را خدمات شما عزیزان شرح خواهیم داد.

  • در وهله اول باید نیاز خودتان را در نظر بگیرید و به خوبی بدانید که چرا قصد خرید این محصول را دارید.
  • سپس ماساژورهایی را انتخاب کنید که کاربردشان متناسب با نیاز شما باشد.
  • نکته بعدی این است که شما باید از بین گزینه‌های انتخابی، باکیفیت ترین محصولی را که قیمت آن با بودجه شما مطابقت دارد، انتخاب کنید. برای تشخیص کیفیت یک ماساژور می‌توان به ویژگی‌هایی از قبیل انواع ابزار ماساژ صورت (لوازم جانبی)، برند، میزان مصرف برق، ، قیمت، رضایت مشتریان، وزن دستگاه و... دقت کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از امسیگ به معرفی ویژگی‌های انواع ماساژور صورت پرداختیم‌ و توضیح دادیم که می‌توان با در نظر داشتن پارامترهای مختلفی مانند نوع نیاز خود و میزان بودجه در دسترس، بهترین گزینه را انتخاب، و لذت یک خرید هوشمندانه و مقرون به‌صرفه را تجربه کرد.

شما تا به حال از ماساژور استفاده کرده‌اید؟ آیا نتیجه‌ای که به دنبال آن بوده‌اید را بدست آورده‌اید؟ استفاده از کدام نوع و مدل از این دستگاه را توصیه می‌کنید؟ لطفا تجربیات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات با ما و کاربرانمان به اشتراک بگذارید. قطعا در خرید آنها تاثیرگذار خواهد بود.

محصولات مرتبط
مجله سلامتی

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید