انواع ماساژ شکم برای لاغری

انواع ماساژ شکم برای لاغری
ماساژ شکم برای لاغری از جمله شیوه های نوین و پرطرفداری است که این روز ها برای بسیاری از افراد انجام می شود. به طور عمده افراد گاها این سوال را مطرح می سازند که بهترین ماساژ برای لاغری شکم کدام است؟ یا این که ماساژ لاغری مخصوص شکم کدام تکنیک است؟. در ادامه قرار است که در این زمینه به ارائه اطلاعاتی بپردازیم. مثل نحوه ماساژ شکم برای لاغری.

ماساژ لاغری چیست؟

ماساژ لاغری یکی از تکنیک های کاهش وزن در افرادی است که تا حد زیادی در بخش های مختلف بدنی چربی های زیادی را دارند. برای کسانی که می خواهند در کنار رژیم غذایی از سایر تکنیک ها نیز استفاده کنند، می توانند از روش های مختلف ماساژ لاغری بهره ببرند.

در واقع ماساژ می تواند متابولیسم بدن را افزایش دهد و چربی سوزی در پی داشته باشد. افزایش میزان متابولیسم باعث می شود که چربی های اضافی بسوزند و افراد چاق به بدن متناسبی برسند. آب کردن شکم با ماساژ بسیار نتیجه بخش بوده و افراد بسیاری نسبت به انجام آن از خود رغبت نشان داده اند.

فواید ماساژ برای لاغری شکم

ماساژ لاغری علاوه بر این که می تواند به کاهش وزن و حذف چری های اضافی کمک کند با فواید دیگری نیز همراه است. از جمله:

  1. کاهش استرس : زمانی که ماساژ انجام می شود کورتیزول در بدن کاهش می یابد. کاهش این هورمون در ایجاد احساس خوب و آرامش بخش اثر می گذارد.
  2. بهبود روند هضم و عملکرد دستگاه گوارش: ماساژ دادن به افراد کمک می کند که با شرایط بهتری عمل دفع را انجام دهند و دستگاه گوارش آن ها عملکرد بهتری داشته باشد. در نتیجه احتمال بروز یبوست در افراد به کمترین میزان ممکن خواهد رسید.
  3. و...

توصیه می شود برای اثرگذاری بیشتر با بهترین روغن ماساژ بدن از جمله روغن های اسطوخودوس، آرگان، بابونه و ... ماساژ دهید.

انواع روش های ماساژ لاغری شکم

روش های ماساژ لاغری دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به تکنیک ها دسته بندی می شوند.

ماساژ لاغری شکم با دستگاه

ماساژ لاغری شکم با دستگاه ماساژور روند یکنواخت و ایمن تری را برای افراد فراهم می کند. در واقع زمانی که با دست و توسط انگشتان ماساژ می دهید بعد از مدت زمان کوتاهی شاهد هستیم که دست ها دچار خستگی شده و شدت و قدرت ماساژ  نیز کاهش می یابد. در حالیکه نیاز است که تمامی فشار ها و جهت های ماساژ به درستی و یکنواخت رعایت گردد. دستگاه ماساژور بدن این امکان را فراهم می کند که در مدت زمان طولانی تری و به شکل پراکنده در بخش های مختلف بدنی ماساژ دریافت کنید.

دستگاه های ماساژور در انواع مختلفی طراحی و تولید شده اند که برخی از آن ها به شکل اختصاصی به فروش می رسند. برای مثال ما یکسری دستگاه های ماساژور مخصوص صورت داریم که صرفاً برای ماساژ عضلات صورت طراحی گردیده اند. در نتیجه ابعاد کوچک تری داشته و حرکات ظریف تری را ایجاد می کنند.

ماساژور بدن برقی نیز برای بخش های مختلف بدنی و عضلات و اندام ها قابل استفاده بوده و حرکات ماساژی وسیع تری را دارد.

دستگاه های ماساژور به نسبت کاربردی که دارند قیمت مقرون به صرفه ای برایشان تعیین شده و تمامی افراد با هر میزان بودجه ای که برای خرید این محصول در نظر گرفته اند به راحتی می توانند از مزایای آن ها بهره مند شوند.

ماساژ سوئدی برای لاغری شکم

ماساژ سوئدی در بخش های مختلف بدنی علاوه بر این که به کاهش بافت های چربی کمک می کند، باعث می شود که هورمون های شادی در بدن ترشح شده و افراد احساس راحتی بیشتری کنند.

برای اینکه بعد از بازگشت از یک روز پرکار و شلوغ احساس بهتری داشته باشید توصیه می شود که از این نوع ماساژ بهره بگیرید. بسیاری از افراد متخصص هستند که تکنیک های این نوع ماساژ را به خوبی پیاده می سازند و نتایج خوبی برای دیگران به ارمغان می آورند.

ماساژ چینی برای آب کردن شکم

ماساژ چینی در بخش های اطراف ناف انجام می شود. در واقع شما باید از نقاط نزدیک به ناف ماساژ را شروع کنید سپس نقاط گسترده تری را ماساژ دهید.

ماساژ باید با نوک انگشتان انجام گردد و فشار آرامی به بدن وارد شود.

ماساژ آروما تراپی

در این شیوه ماساژ می توانند با انواع روغن های مخصوص ماساژ فرایند این کار را به درستی پیش ببرند. روغن هایی که برای روند ماساژ انتخاب می شوند به بهبود بافت پوست کمک کرده و علاوه بر آن در ایجاد حالت آرامش در افراد نقش به سزایی دارند.

روغن ها باعث می شوند که بافت پوست چروک پیدا نکند و دست ها به راحتی روی سطح پوست حرکت کند. در نتیجه جریان خون به درستی تنظیم خواهد گردید.

این مطلب را از دست ندهید: راهنمای خرید ماساژور برقی

عوارض ماساژ لاغری شکم

ماساژ لاغری شکم به طور عمده با مزایا و نقاط مثبتی همراه هستند اما افراد زیر نباید این اقدام را انجام دهند. زیرا می تواند با نقاط منفی همراه باشد.  

  • افرادی که احساس درد در بخش های مختلف کمری، شکم و معده دارند و درد هایی را تجربه می کنند.
  • افرادی که تجربه ایجاد لخته خون در بخش قلب و پا را دارند.
  • افرادی که تجربه پوکی استخوان دارند.
  • افرادی که افزایش میزان فشار خون را در طول زندگی شان تجربه کرده اند.
  • افرادی که تجربه عفونت و التهاب در بخش های مختلف بدنی دارند.
  • افرادی که تجربه نارسایی کلیوی دارند.
  • زنانی که آندومتریوز را تجربه می کنند.
  • افرادی که از به وجود آمدن اختلالات خونی اذیت می شوند.
  • زنانی که باردار هستند.

بنابراین این افراد در معرض خطر هستند و در صورت بروز هر مشکلی می توانند شرایط پیچیده تری را نسبت به سایر افراد تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: آموزش ماساژ زانو

خاتمه

در این مقاله عمده مسائلی که در زمینه ماساژ لاغری شکم وجود دارد را مورد برسی قرار دادیم. در صورتی که تصمیم به خرید یک نوع ماساژور برقی دارید به شما توصیه می کنیم که به بخش محصولات همین وبسایت مراجعه کنید و با مقایسه انواع دستگاه، بهترین را انتخاب کنید. هزینه ها نیز به نحوی هستند که با هر میزان بودجه در نظر گرفته شده تطابق داشته و امکان خرید برای تمامی مشتریان عزیز وجود داشته باشد. علاوه بر آن می توانید سوالات خودتان را در زیر همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید تا در اسرع وقت به تمامی آن ها پاسخ داده شود.

محصولات مرتبط
مجله سلامتی

نظرات کاربران شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید